Jump to content

Go Kart kjøring 14 juni

Hans-Petter
 Share

Recommended Posts

• Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi kan treffes på bensin stasjonen på Evje!! Og kan lage kø av Mercedes opp til banen :lol:

Jeg annkommer i ambasadebilen W212  8)

Oi oi!! La meg gjette!! Det er en E220 CDI, Avantgarde, enten grå eller rød/burgunder... :lol: :lol:

Vi kan treffes på bensin stasjonen på Evje!! Og kan lage kø av Mercedes opp til banen :lol:

Oi oi!! La meg gjette!! Det er en E220 CDI, Avantgarde, enten grå eller rød/burgunder... :lol: :lol:

Nope  8) Vent og se hva pappa sann drar med seg opp  8)

Nope  8) Vent og se hva pappa sann drar med seg opp  8)

Okeeeey da :P Det blir ekstra moro nå!!

Det her høres morro  8)

Det er ikke umulig at jeg å fruen kommer.

Go kart er jo helt sjef

Dette skjer nesten engang i året, så anbefaller sterk at de som liker å kjøre litt blir med!!

Vil du være med så heng på  8)

dette blir mye stas! etter vi har galnet oss rundt banen så tar vi en mat bit på en av de lokalere plassene så for vi snakket og blitt mere kjent med hverandre:) jeg har ikke møtt så veldig mange av dere så jeg gleder meg masse til dette! blir kjempe morro!

Og skulle vi være så uheldig med været låner de også ut kjæledresser som vi kan låne!

For de litt mere kresene folka( som meg) ville jeg anbefalt og ta med en engen hjelm hvis man har en tilgjenglig, og kanskje litt klær man ikke er så veldig kostbare fordi ting kan fort skje på banen som kan gå utover klær.

Takk for idag alle sammen!! Det ble en hærlig søndag og en av de beste treffet som jeg har vært med på!! Ble bedre kjent med Hans Petter g Enebakk :P Og ikke minst Terje som er alltid bli :D :D

Turen starta kl 11 på Statoil i Arendal... og jeg var noe minutter seit ute...!! Vi fikk handla litt og jeg kjøpte en niste pakke som skulle bli min frokost på veien opp, men klarte ikke å røre den før vi var framme :? :lol:

Nydelig vær, fine biler og med masse glede ankommer vi Evje, og etter nå minutter så var vi ved banen 8)

Trenger jeg å si noe mer?? :lol: Vel, parkerte bilene fint og ryddig og gikk for å oppleve en hærlig søndags tur :shock:

Skal ikke fortelle mer og venter på de andre kommer hjem og kan skrive litt av deres opplevelse idag... :lol: :lol:

I mellom tiden så kan dere nytte de få bildene jeg klarte å ta av turen 8)

Stressa litt for å komme i tida...

DSC04823.jpg

...Og Hans Petter skulle lede oss til Evje... Særlig :lol: :lol:

DSC04824.jpg

DSC04825.jpg

DSC04827.jpg

Klarte å brekke neglen på vei opp, så det ble ikke lett med å ta bilder... AU AU... :? :lol:

DSC04831.jpg

DSC04832.jpg

DSC04834.jpg

DSC04835.jpg

Et lite stopp etter at vi alle klarte å kjøre forbi hundre vis av syklister!! Man skulle tro at dette var Tur d'la France :lol: :lol: :lol:

DSC04837.jpg

DSC04838.jpg

DSC04839.jpg

DSC04840.jpg

DSC04843.jpg

DSC04844.jpg

Kjempe bra treff! hygglige folk og masse morro bilkjøring både på og av banen! Nei dette var stilig! Dette skal gjentas før sommeren er omme!

Ja det var en onkli hei sann hopp sann tur oppover til banene! kjempe morro!

veldig å hyggelig å møe på dani mb som jeg ikke har møtt før og veldig koslig å møte enebakk med hans fru og sist men ikke minst Terje! alle sammen med topp humør ikke minst killer konkuranse innstinkt på banen! Dette var bare helt utrolig morro!

Dette skal gjentas!