Hans-Petter Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 hvem kunne tenkt seg en tur til evje å kjøre den dagen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.H Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 MEG! men må se det litt ann mye som skjer fremover , men jeg VIL!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Eg og Bare en ting som kan sette en stopper for min del (Det jeg sa til deg i går Hansi)...!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Som sa før: JEG ER MED!! og tar med en til... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted May 26, 2009 Author Share Posted May 26, 2009 Blir bra detta gutter! bare å melde seg på flere som kunne tenke seg en tur til sørlandet! Det er også mulighet for mat oppe på evje, så vi kan sitter over en mat bit å snakke og kose oss på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 Blir bra detta gutter! bare å melde seg på flere som kunne tenke seg en tur til sørlandet! Det er også mulighet for mat oppe på evje, så vi kan sitter over en mat bit å snakke og kose oss på! Og ta noe bilder?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Da har jeg funnet den perfekte bilen og annkomme Go Karten med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Da har jeg funnet den perfekte bilen og annkomme Go Karten med NICE Gleder meg som en stor unge til å kjøre go cart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Da har jeg funnet den perfekte bilen og annkomme Go Karten med NICE Gleder meg som en stor unge til å kjøre go cart Eg og Lurer på om bilen jeg skal ha med meg opp duger på banen, litt svær kansje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Da har jeg funnet den perfekte bilen og annkomme Go Karten med NICE Gleder meg som en stor unge til å kjøre go cart Eg og Lurer på om bilen jeg skal ha med meg opp duger på banen, litt svær kansje Hehe... når vi kommer opp, så kan du teste den da!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Da har jeg funnet den perfekte bilen og annkomme Go Karten med NICE Gleder meg som en stor unge til å kjøre go cart Eg og Lurer på om bilen jeg skal ha med meg opp duger på banen, litt svær kansje Hehe... når vi kommer opp, så kan du teste den da!! Kan teste den på vei opp og ALT nytt må testes ut, så vent i spenning på hva jeg kommer med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Da har jeg funnet den perfekte bilen og annkomme Go Karten med NICE Gleder meg som en stor unge til å kjøre go cart Eg og Lurer på om bilen jeg skal ha med meg opp duger på banen, litt svær kansje Hehe... når vi kommer opp, så kan du teste den da!! Kan teste den på vei opp og ALT nytt må testes ut, så vent i spenning på hva jeg kommer med Så så Ikke mer enn 200 altså Bare vent og se hva jeg kommer med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.H Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Jeg fikk lappen på lett mc så det blir nok det jeg kommer med hvis det godkjennes da?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Da har jeg funnet den perfekte bilen og annkomme Go Karten med NICE Gleder meg som en stor unge til å kjøre go cart Eg og Lurer på om bilen jeg skal ha med meg opp duger på banen, litt svær kansje Hehe... når vi kommer opp, så kan du teste den da!! Kan teste den på vei opp og ALT nytt må testes ut, så vent i spenning på hva jeg kommer med Så så Ikke mer enn 200 altså Bare vent og se hva jeg kommer med Kommer ikke med noen av mine biler Ville prøve noe nytt på langtur så derfor har jeg fiksa meg ei grom kjerre og kjøre med Jeg fikk lappen på lett mc så det blir nok det jeg kommer med hvis det godkjennes da?! Så klart er det grett...Bare lim på ei Mercedes stjerne så er det helmax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Moro da Terje!! Alt av transport midler er gyldig Det kan bli kjempe artig søndag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Får håpe på like bra vær som vi hadde på Gol da +++ Vår HÅPE vi blir en jeng som stiller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Får håpe på like bra vær som vi hadde på Gol da +++ Vår HÅPE vi blir en jeng som stiller Yes yes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Noen flere?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Søndag blir fint vær!! http://www.yr.no/sted/Norge/Aust-Agder/Evje_og_Hornnes/Evje/helg.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 http://www.gokartevje.no/ Den er ikke liten altså... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Blir knall detta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted June 8, 2009 Author Share Posted June 8, 2009 ja da har jeg ringt å snakket med Evje Gokart i dag å sagt i fra at det kommer en gjeng fra klubben våres:) Jeg har tenkte kl 12.00 hadde vell passet bra for de fleste på en søndag? hehe Priser på det forskjelige: Stor bane: 5 min - 90 kr 15 min - 220 kr 30 min - 380 kr (Halvtimen deles i 2 x 15 minutter. ) Klippekort 10 turer - 750 kr Håper det kommer en del! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 ja da har jeg ringt å snakket med Evje Gokart i dag å sagt i fra at det kommer en gjeng fra klubben våres:) Jeg har tenkte kl 12.00 hadde vell passet bra for de fleste på en søndag? hehe Priser på det forskjelige: Stor bane: 5 min - 90 kr 15 min - 220 kr 30 min - 380 kr (Halvtimen deles i 2 x 15 minutter. ) Klippekort 10 turer - 750 kr Håper det kommer en del! Det hørtes jo bra ut!! Jeg kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 Detta blir magisk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 9, 2009 Share Posted June 9, 2009 Hvor på Evje ligger banen? Midt i Sentrum eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts