Jump to content

Jeg inntar kansje Bergen by 24. April med storm...Hold på hatten...HEHE!!!

HolgersEN
 Share

Recommended Posts

Halla mine venner og bekjente i Bergen...TAKK FOR SIST...!!!  :D  :D  :D

HVIS alt klaffer og går etter planen med tanke på at det kommer skilter på min nye ervervelse S204`en neste uke så tenkte jeg meg en tur opp til Bergen neste helg med den. ALTSÅ 24 - 26 April  :D

Såååååååååååååååååååååååååå JA...!!!Det jeg lurte på var om vi skulle ha fått til en cruising tur Lørdag 25. April udpå quisten og de?  :D

Skal dra med meg en kammerat som bor på Søfteland. Som for kort tid siden kjøpte seg en S202 1999 Modell og da skal vi få han inn i klubben og inn i MBE Lokallag Bergen  :D

Hilsen Røyskatten fra BESTE Vestkant i landet...NEMLI "COSTA DEL SANDNES"...  8)  8)  8)

jaja jeg inntar å bergens området i løbet av uken, men dette for å jobbe så det blir japse kjøring ute på sotra for min del hehe

Du kan jo komme å hilse på oss på onsdag da. Lokallagstreff kl 19.00 8)

Ser desverre ut som det blir nattskift på meg denne gang så da starter jeg på jobb når dere har treff. Terje om mercedes hadde bygget pickup hadde der vært en mulighet for firmaet kunne hatt mb som firma bil men som verden er nu er det toyota det går i.