HolgersEN Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Skal vi prøve og få til noe LØRDAG 4. APRIL??? Jeg annkommer Sørlandets Hovedstad 15.30 med Super Speed 1, så skal jeg gjennom et papir h............ for og få tollpass på nybilen (S204`en)...SÅ etter det så hadde det vært morro og fått til noe...!!! MINI treff + en matbit en eller annen plass??? Kan ta det senere på dagen også da jeg blir i byen frem til Søndag HVA SIER FOLKET PÅ DET BLIDE SØRLAND TIL DETTA??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iNDiANER Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Dette hørtes moro ut! Må bare sjekke kalenderen først, men i utgangspunktet er jeg med! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted March 20, 2009 Author Share Posted March 20, 2009 Dette hørtes moro ut! Må bare sjekke kalenderen først, men i utgangspunktet er jeg med! Supert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Jeg sier ikke nei altså Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted March 20, 2009 Author Share Posted March 20, 2009 Jeg sier ikke nei altså Bra Bra...Da er vi vert fall tre biler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Jeg sier ikke nei altså Bra Bra...Da er vi vert fall tre biler Noen flere?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Jeg er på kaia å vinker til deg når du kommer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted March 20, 2009 Author Share Posted March 20, 2009 Jeg er på kaia å vinker til deg når du kommer! WWW.MAGISK-BRA.COM Står du med Norges flagg og vinker da??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 det skal jeg pokker meg gjøre! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted March 21, 2009 Author Share Posted March 21, 2009 det skal jeg pokker meg gjøre! Bra Bra Bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 og champange? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted March 22, 2009 Author Share Posted March 22, 2009 og champange? Jaaaaaaaaaa Takk Men den MÅ være uten alkohol da, hvis ikke så må du kjøre min bil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 huff å huff:P tar med en flaske vodka au så for du bare se på når jeg kjører den nye bilen din:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted March 24, 2009 Author Share Posted March 24, 2009 huff å huff:P tar med en flaske vodka au så for du bare se på når jeg kjører den nye bilen din:D Hmmmmmmmmmmm... Da vil jeg ikke ha meg selv i bilen en gang MEN hvor mange er med på detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 huff å huff:P tar med en flaske vodka au så for du bare se på når jeg kjører den nye bilen din:D Hmmmmmmmmmmm... Da vil jeg ikke ha meg selv i bilen en gang MEN hvor mange er med på detta? 3 ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted March 24, 2009 Author Share Posted March 24, 2009 huff å huff:P tar med en flaske vodka au så for du bare se på når jeg kjører den nye bilen din:D Hmmmmmmmmmmm... Da vil jeg ikke ha meg selv i bilen en gang MEN hvor mange er med på detta? 3 ??? Får se hva det blir til da... Om vi prøver og svinge i gang noe ei helg jeg kommer ned heller, så vi kan ta det tidliger på dagen? Kansje like så grett? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 huff å huff:P tar med en flaske vodka au så for du bare se på når jeg kjører den nye bilen din:D Hmmmmmmmmmmm... Da vil jeg ikke ha meg selv i bilen en gang MEN hvor mange er med på detta? 3 ??? Får se hva det blir til da... Om vi prøver og svinge i gang noe ei helg jeg kommer ned heller, så vi kan ta det tidliger på dagen? Kansje like så grett? Mulig mulig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted March 25, 2009 Author Share Posted March 25, 2009 Vår får bare ha det til gode heller... Tar det ved en senere annledning når jeg er i byen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Er det blitt flere som har lyst å være med på en liten sørlands besøk?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iNDiANER Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Hvordan gikk dette her? Jeg visste det var noe jeg skulle 4. april, men glemte helt vekk å sjekke denne tråden Må legge inn varsling tenker jeg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonassen Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Tror det ble avlyst. Vi får ta ett treff snart heller Må vente til S123en er på veien igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted April 7, 2009 Author Share Posted April 7, 2009 Var så liten interesse så derfor ble det ikke noe... Må snart få litt liv i Sørlandsjengen, virker rimeli labert der nede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Var så liten interesse så derfor ble det ikke noe... Må snart få litt liv i Sørlandsjengen, virker rimeli labert der nede Nei nei... Vi bare venter på sola og varmen. Da skal love eg det blir liv og røret Men er det noen som føler for et treff eller noe, så er det bare å si fra. Ikke sant Terje?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted April 7, 2009 Author Share Posted April 7, 2009 Var så liten interesse så derfor ble det ikke noe... Må snart få litt liv i Sørlandsjengen, virker rimeli labert der nede Nei nei... Vi bare venter på sola og varmen. Da skal love eg det blir liv og røret Men er det noen som føler for et treff eller noe, så er det bare å si fra. Ikke sant Terje?? Jupp Jupp... Når skilta er på min bil, så tar jeg en tur nedover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Var så liten interesse så derfor ble det ikke noe... Må snart få litt liv i Sørlandsjengen, virker rimeli labert der nede Nei nei... Vi bare venter på sola og varmen. Da skal love eg det blir liv og røret Men er det noen som føler for et treff eller noe, så er det bare å si fra. Ikke sant Terje?? Jupp Jupp... Når skilta er på min bil, så tar jeg en tur nedover Så bra da Det blir gøy med mini treffene her ja!! Da kan jeg se den nye baby'en din også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts