Jump to content

1-MAI treff på Jærhagen 2009- MASSE BILDER!!!!

Recommended Posts

• Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Foreløpig ser listen over biler som kommer slik ut;

(Litt usikker på hva Jens og Stian klarer å få med seg ut til Klepp, men...)

1. Charlie...................................W140

2. Charlie....................................S210

3. Jens.......................................R107

4. Jens......................................W124

5. Jens....................................ML 163

6. Johnny....................................S210

7. Frode......................................S124

8. Terje.......................................S204

9. Ludvig......................................C124

10. Thomas...................................W126

11. Roar (BRØL)..............................W124

12. Aleksander Hansen.....................W126

13. Jarl Honoré...............................W123

14. Per Honoré...............................W115

15. Harald Bru............................Heckflosse

16. Leffi........................................W210

17. Svein.......................................C124

18. Sigve Fiskebekk (nytt medlem)......W211

19. Rolf Ørland (nytt medlem).............W211

20. Stian Lode.................................W108

21. Stian Lode..................................R107

Jeg vet at det er veldig mange flere som satser på å komme, men som ikke helt har bestemt seg enda. Jeg ser ikke problemer med at vi får med 10-12 biler til 8)

Da har jeg fått bekreftet at Espen Bryne stiller med sin W220 S-klasse, samt muligens sin C208 hvis han får en kamerat til å kjøre den ut!

Jeg jobber nå intens med å få til en S-klasse rekke også. Prøvde å ringe Stian Lode, men tror kanskje jeg har feil nummer. Han har nemlig S-klasse W108. Hvis han stiller så har vi følgende S-klasser:

W108

W126

W140

W220

Da mangler vi en W116 og en W221. Jeg gjør alt jeg kan for å få på plass en W116 bil (ikke min nei, for den er laaaaaaaaaaaaaaangt fra ferdig :?), men har ingen idé om hvor jeg skal finne en W221. Skal en tur innom BOS imorgen, så får sjekke litt der da.

Hvis det er flere som vil være med, så er det bare å skrive seg opp her i tråden. Alternativt kan dere ta kontakt med meg på tlf 99 55 33 07, sende mail eller PM. Satser på at vi skal være den største klubben på treffet 8)

Da har jeg fått bekreftet at Espen Bryne stiller med sin W220 S-klasse, samt muligens sin C208 hvis han får en kamerat til å kjøre den ut!

Jeg jobber nå intens med å få til en S-klasse rekke også. Prøvde å ringe Stian Lode, men tror kanskje jeg har feil nummer. Han har nemlig S-klasse W108. Hvis han stiller så har vi følgende S-klasser:

W108

W126

W140

W220

Da mangler vi en W116 og en W221. Jeg gjør alt jeg kan for å få på plass en W116 bil (ikke min nei, for den er laaaaaaaaaaaaaaangt fra ferdig :?), men har ingen idé om hvor jeg skal finne en W221. Skal en tur innom BOS imorgen, så får sjekke litt der da.

Hvis det er flere som vil være med, så er det bare å skrive seg opp her i tråden. Alternativt kan dere ta kontakt med meg på tlf 99 55 33 07, sende mail eller PM. Satser på at vi skal være den største klubben på treffet 8)

Dette er kjempe bra Charlie. Bra jobbet. Det må da være mulig å få tak i en 116 bil. Skal sjekke i MBKN. Stians mobil er 93217435

Da har ryktene om treffet nådd sørlandet for fullt!! Fra Lyngdal får vi med oss en kar fra 190-klubben som heter Morten, og han stiller med sin 190 EVO 2. Han skulle prøve å samle sammen enda flere fra Lyngdal som ville på treff, så dette kan bli VELDIG spennende!!  Stå på Morten :thumbright:

Hvor mange er det som kommer med Mercedes? Kan vi ta med så mange Mercedeser som vi vil?  :P

Selfølgelig! Mener å huske at du visste om en flott 260 som kanskje kunne blitt med på treffet :roll:

....Morten, og han stiller med sin 190 EVO 2....

Når Lyngdal folket kommer blir det nok fest på kvelden..... og du må være med Charlie !

Synes også absolutt vi burde ta en fest etter på. Forstår jeg det riktig at du med dette innlegget, har meldt deg frivillig som fest komite sjef Bernt? :lol: