Jump to content

1-MAI treff på Jærhagen 2009- MASSE BILDER!!!!

Recommended Posts

• Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har nå snakket med BOS. Det ser ut som om det stiller en kar med en 212. Så da må vi mobilisere resten.... Så her er det bare og skrive seg på, der det ikke står navn bak, har jeg heller ikke bil til:

140 CHARLIE, dette er ikke en e-klasse

212 BOS

211

210 CHARLIE

124  Brøl

123 Jarl Honoré 250 1979

/8 Per Honoré 220D 1970

Heckflosse Harald Bru

Ponton

Listen over er biler som vi bør ha for hånden til utstillingen. De trenger ikke være strøkne, Haralds Heckflosse feks er en bruks bil(Vinter bilen)

Ser Brøl har meldt seg med 124 og Charlie med 210. Så da mangler vi 211(Svenni feks) og Ponton(jobber med saken)

Aleksander du får ikke plass i denne rekken. Men du kan få stille i rekke på siden av min 107, hjelper det? :D

Nå må ikke folk misforstå... ALLE som vil stille ut bil skal selvfølgelig gjøre det. Tanken var å ha e-klasse som ett "tema" for utstillingen, altså line opp ett eksemplar av hver modell for å vise utviklingen.

Husk flere biler, blir mer oppmerksomhet som fører forhåpentligvis til flere medlemer.

denne står lenger fremme.

det betyr at ALLE :P kan komme. Selv om du har Lada. bare da kommer du ikke inn i rekken med mellomklasse mercedes. Du får ikke komme inn blant alle de andre mercene heller.  :-k

Men ALLE med mercedes er velkomne. Selv de som ser ut som om den blir brukt. :D

Nå må ikke folk misforstå... ALLE som vil stille ut bil skal selvfølgelig gjøre det. Tanken var å ha e-klasse som ett "tema" for utstillingen, altså line opp ett eksemplar av hver modell for å vise utviklingen.

Husk flere biler, blir mer oppmerksomhet som fører forhåpentligvis til flere medlemer.

denne står lenger fremme.

det betyr at ALLE :P kan komme. Selv om du har Lada. bare da kommer du ikke inn i rekken med mellomklasse mercedes. Du får ikke komme inn blant alle de andre mercene heller.  :-k

Men ALLE med mercedes er velkomne. Selv de som ser ut som om den blir brukt. :D

Noen av de med 116 - bil som var på Bråstein på mandag kunne vel stille, og finner du fram det hvite lynet ditt Stian, så kan det jo bli en god S - klasse rekke også..

Ok dere vil ha en E-klasse rekke , skjønner , stusset litt da S-klassen til Charlie var på lista , men vi får vel fikse en S rekke og :lol:

EDIT: Stiller gjerne ved siden av din 107 Jens!! :D

Fikk nettopp bekreftet at Leffi stiller med sin W210 (sedan) E270 CDI Avantgarde i sølv metallic og sort skinn 8)

Kommer seg med grombiler nå da  :D

Hvor mange biler utenom E-Klasser er påmeldte?

Jeg kommer og, bare lemminga er over....

sålenge lammet ikke henger å breker i grillen :shock:. Men kanskje på grillen?

Ingen påmelding, men kjekt om dere gir beskjed om dere kommer eller ikke, så vi har litt peil på hvor mye plass vi trenger.

Har nå snakket med BOS. Det ser ut som om det stiller en kar med en 212. Så da må vi mobilisere resten.... Så her er det bare og skrive seg på, der det ikke står navn bak, har jeg heller ikke bil til:

140 CHARLIE, dette er ikke en e-klasse

212 BOS

211

210 CHARLIE

124  Brøl

123 Jarl Honoré 250 1979

/8 Per Honoré 220D 1970

Heckflosse Harald Bru

Ponton

Listen over er biler som vi bør ha for hånden til utstillingen. De trenger ikke være strøkne, Haralds Heckflosse feks er en bruks bil(Vinter bilen)

Ser Brøl har meldt seg med 124 og Charlie med 210. Så da mangler vi 211(Svenni feks) og Ponton(jobber med saken)

Aleksander du får ikke plass i denne rekken. Men du kan få stille i rekke på siden av min 107, hjelper det? :D

Svenni eller E220 stiller en av dere med 211 bil?

...Svenni eller E220 stiller en av dere med 211 bil?

E220 har en S211 bil. Var vel kun sedaner du ville ha i tema-rekken? Skal purre opp han nye karen som meldte seg inn i klubben. Han har en vanvittig fin sedan. Ringer ham imorgen, siden jeg har telefonnummeret hans på jobben.

Har også forhørt meg med min kjære nabo som har en 230 CE, men har ikke fått bekreftet om han kommer. Har fått bekreftet at et annet medlem har lovet meg å stille med både en ML og en SLK av nyere dato, hvis han er hjemme 1. mai.

Pratet litt med Jens idag, og vi ble enige om at alle må stille opp senest klokka 09:00 på Jærhagen. Dette for at vi skal kunne få dirigert på plass bl.a. alle E-klassene i riktig rekkefølge, samt at vi håper å få sneket oss til de beste plassene for å si det rett ut 8).

Vi ber innstendig om at alle prøver å være på plass klokka 09:00 med ferdigvasket bil.