Jump to content

1-MAI treff på Jærhagen 2009- MASSE BILDER!!!!

Recommended Posts

Lurte på om vi kunne få laget ett tema med utstillingen. Det hadde vert kult om vi kunne fått BOS til å stille med en ny e-klasse så  kunne vi stilt ut de eldre modellene. Lister i farten biler fra begge klubber:

212 BOS

211 Smurf

210 Charlie, Johnny ......

124 Frode,Brøl.....

123 Torstein, Jarl....

/8 Per, harald

Heckflosse

Ponton

Eller

En serie med SL

230 facelift BOS visst de har

230 Inge Andre

129 Madland

107 Stian, Jens

113 (Pagode) Harald

121 (190SL) Geir, Oskar

• Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Høres slettes ikke dumt ut Jens!!

Få ferdig 116'n din du så putter jeg min innimellom dine... :lol:

Blir HELT garantert ikke mulig å få bilen klar til 1. mai, men det hadde jo blitt ordentlig "nais". Kanskje neste år? :)

Jeg skal fortsatt stille ut min S204?  :?

Selvsagt, er jo ingen som har sagt noe annet??

NEI NEI...Missfårstå meg rett  :lol: Var bare det med E-Klasse - SL gruppering osv og da ble jeg litt bekymra over at den KUN skulle bli utstilt E-Klasser og SL`er  :?

MEN jeg er lynklar til og komma og stilla ud, så stol på pelsen  :D  :D  :D

Jeg skal fortsatt stille ut min S204?  :?

Selvsagt, er jo ingen som har sagt noe annet??

NEI NEI...Missfårstå meg rett  :lol: Var bare det med E-Klasse - SL gruppering osv og da ble jeg litt bekymra over at den KUN skulle bli utstilt E-Klasser og SL`er  :?

MEN jeg er lynklar til og komma og stilla ud, så stol på pelsen  :D  :D  :D

Gydd gydd!! Stoler på Pelsen :lol: :lol:

Nå må ikke folk misforstå... ALLE som vil stille ut bil skal selvfølgelig gjøre det. Tanken var å ha e-klasse som ett "tema" for utstillingen, altså line opp ett eksemplar av hver modell for å vise utviklingen.

Husk flere biler, blir mer oppmerksomhet som fører forhåpentligvis til flere medlemer.

Apropo E-klasser, så fikk vi et nytt medlem fra Hommersåk i forrige uke. Han har en vanvittig fin 211-bil med 20" Brabus-look felger. Han var på gli til å stille opp på Jærhagen 8)

Apropo E-klasser, så fikk vi et nytt medlem fra Hommersåk i forrige uke. Han har en vanvittig fin 211-bil med 20" Brabus-look felger. Han var på gli til å stille opp på Jærhagen 8)

Nice...Har et lite prosjekt på gang her jeg, venter på utfallet  8)

Sacco og fangere er nå levert til lakkering og hvis det går slik at jeg får det igjen før 1 mai noe som jeg regner med at går sånn ca akurat, så er planen at meg og pappa kommer i 126 bil :D

Sacco og fangere er nå levert til lakkering og hvis det går slik at jeg får det igjen før 1 mai noe som jeg regner med at går sånn ca akurat, så er planen at meg og pappa kommer i 126 bil :D

Hadde vært helt konge,  Aleksander!!

Hadde vært helt konge,  Aleksander!!

Maser så godt jeg kan på lakkereren , men han er desverre et surrehue  :lol:

Men vi prøver så godt vi kan :D

Lurte på om vi kunne få laget ett tema med utstillingen. Det hadde vert kult om vi kunne fått BOS til å stille med en ny e-klasse så  kunne vi stilt ut de eldre modellene. Lister i farten biler fra begge klubber:

212 BOS

211 Smurf

210 Charlie, Johnny ......

124 Frode,Brøl.....

123 Torstein, Jarl....

/8 Per, harald

Heckflosse

Ponton

Har nå snakket med BOS. Det ser ut som om det stiller en kar med en 212. Så da må vi mobilisere resten.... Så her er det bare og skrive seg på, der det ikke står navn bak, har jeg heller ikke bil til:

212 BOS

211

210

124

123 Jarl Honoré 250 1979

/8 Per Honoré 220D 1970

Heckflosse Harald Bru

Ponton

Har nå snakket med BOS. Det ser ut som om det stiller en kar med en 212. Så da må vi mobilisere resten.... Så her er det bare og skrive seg på, der det ikke står navn bak, har jeg heller ikke bil til:

140 CHARLIE

212 BOS

211

210 CHARLIE

124 

123 Jarl Honoré 250 1979

/8 Per Honoré 220D 1970

Heckflosse Harald Bru

Ponton

Skulle jo prøvd og fått bare sedaner siden 212en blir sedan!!!!

Vel, jeg kan ha en egen "Charlie´s Collection" litt bortforbi historie-rekken... :lol: :lol:

Jeg kan høre med Leffi om ikke han kan stille ut sin 2001 270 CDI sedan i sølv. Den bilen hadde ikke vært feil!!

140 CHARLIE

212 BOS

211

210 CHARLIE

124  Brøl

123 Jarl Honoré 250 1979

/8 Per Honoré 220D 1970

Heckflosse Harald Bru

Ponton