Jump to content

Benz's - W219 - MB CLS 320 CDI AMG - SOLGT

Benz
 Share

Recommended Posts

Fantastisk fine biler det der. Antar du er godt fornøyd?! En dag skal nok jeg også ha meg en slik, hehe.  8)

Litt off topic men du har kanskje kjennskap til CL'n min?  :wink:

Hei Stian - Gratulerer! - har du fått fatt i CL'en "min"?  :shock: :shock: :shock:

Nettopp overtatt? - Fornøyd? - Like fin? Kommer den til Gol?

Hvor mye raskere er den 0-100 med Kleeman tuningen? 1.sek ca?

Hvordan er forskjellen på denne og gamle bilen, f.eks i ved forbikjøring fra 60 til 100, er det stor forskjell? :D

Hei Gunsen

Hvet ikke forskjellen - Hatt den i vel en uke!

Får teste skikkelig når snøen er borte og sommerhjula kommer på,, :lol: :lol: :lol:

Deilig bil! CLS med AMG optikk ser fantastisk bra ut :D

Hei Andrè

Enig der!! - Har hatt en CLS AMG for to år siden - har holdt på i et halvt år å vurdert forskjellige modeller -

Enda opp med CLS igjen - angrer ikke!  :P

:D :D :D Takker! Vinterhjul ennå - men bare veier her oss oss - men litt for tidlig å legge om ---- tida går litt seint av og til...  8)

Høres kjent ut :-)

Gratulerer med griselekker bil!

Vet du hva fargen på sommerfelgene heter? Er det denne som kalles gunmetal eller noe sånt?

Fantastisk fine biler det der. Antar du er godt fornøyd?! En dag skal nok jeg også ha meg en slik, hehe.  8)

Hei Stian - Gratulerer! - har du fått fatt i CL'en "min"?  :shock: :shock: :shock:

Takk for det ja! Kan se ut som jeg har fått fatt i "din" CL ja, hehe!  :D Overtok den for ca. litt over 3 mnd siden og jeg er kjempefornøyd, beste bilen jeg har kjørt til nå. Forhåpentligvis så har den ikke forandret seg så mye fra da du hadde den. En ting er hvertfall sikkert... den har havnet i gode hender..  8)

Gratulerer så masse med rålekker vogn! Nyt den til fulle :)

Takker Øystein  :D

:D :D :D Takker! Vinterhjul ennå - men bare veier her oss oss - men litt for tidlig å legge om ---- tida går litt seint av og til...  8)

Høres kjent ut :-)

Gratulerer med griselekker bil!

Vet du hva fargen på sommerfelgene heter? Er det denne som kalles gunmetal eller noe sånt?

Takker Frode

Hvet ikke fargen - nesten sort....?

I HEL***** Geir!! Var du her nede på landets beste vestkant UTEN å stikke innom meg på Dekk 1 rett borti gata  :shock: :shock: :shock:

Vel, gratulerer SÅ mye med RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bil atter en gang!!!

Takk til deg og Charlie -

Var faktisk i Stavanger ja - ankom ettermiddagen lørdag 7. februar - Hjalp en kompis med oppussing av en leilighet på lørdag ettermiddag i Sandnes - grensa mellom Sandnes og Stavanger nær motorveien - kjørte hjem igjen søndagsmorgenen very early! Neste gang plinger jeg. Første gang jeg er på beste vestkant! Utrolig fint sted - Fin natur ---- ikke disse høye fjella som stenger for all utsikt...! Sees på Gol!

Takk for det ja! Kan se ut som jeg har fått fatt i "din" CL ja, hehe!  :D Overtok den for ca. litt over 3 mnd siden og jeg er kjempefornøyd, beste bilen jeg har kjørt til nå. Forhåpentligvis så har den ikke forandret seg så mye fra da du hadde den. En ting er hvertfall sikkert... den har havnet i gode hender..  8)

Stian - Du svarte ikke på om du stilte på Gol på treffet med bilen????

Stian - Du svarte ikke på om du stilte på Gol på treffet med bilen????

Hehe.. med fare for å gjenta meg selv. Blir nok desverre vanskelig for dette året, men som sagt til neste år da blir det nok tur på meg! Får håpe vi snakkes da..  :D

• 1 month later...

Da er sommerhjula kommet på CLS'en!!

Har lagt ut noen bilder tatt igår. (ligger på mbe og benz sida)

Som dere ser er det vår på våre kanter! Vi har allerede startet å slå plenen!

Grattulere so masse med ny gromvogn. va heilt fantastisk pen den der :D

Litt seint ute men har ikkje tilgang på data 24t i døgnet :)

Flotte felga du har valgt ut. Masse kant,viktig :D Går berre venta på og få lakt om. Har vore litt utrykt her på møre. plir vel ette påske :) Berre d s.felgane mine e stygge og kjedelige :(

Da er sommerhjula kommet på CLS'en!!

Har lagt ut noen bilder tatt igår.

Som dere ser er det vår på våre kanter! Vi har allerede startet å slå plenen!

Hvor er de bildene du snakker om lagt ut hen??

Hei Charlie - ligger litt flere på benz.no dvs. http://www.benz.no/MBCLS320CDIAMG.htm

Du som er i dekkbransjen... Bilen dro til høyre med vinterhjula - 17" -

Satte på sommerhjula 305x25 x 20" - da var der ingen problemer lenger??? -  :shock: :shock: :shock:

Har bestilt forstillingskontroll - men kanskje bortkasta?? Sjekka dekktrykket!

Montert på den nye 2009 AMG grillen og chroma speil   :wav:

MBCLS-jpg%20(42).jpg   MBCLS-jpg%20(31).jpg

MBCLS-jpg%20(19).jpg   MBCLS-jpg%20(17).jpg

MBCLS-jpg%20(45).jpg   MBCLS-jpg%20(46).jpg

MBCLS-jpg%20(20).jpg   MBCLS-jpg%20(27).jpg

MBCLS-jpg%20(39).jpg   MBCLS-jpg%20(29).jpg

MBCLS-jpg%20(21).jpg   MBCLS-jpg%20(22).jpg

MBCLS-jpg%20(34).jpg   MBCLS-jpg%20(44).jpg

MBCLS-jpg%20(9).jpg   MBCLS-jpg%20(51).jpg