_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 Veldig bra! Ser veldig fine ut 👍 😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harald Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 (edited) 4 hours ago, Stian said: Hvor kommer denne siden fra? Jeg har en bryter på gasspjeldet som aktiverer denne med en gang spjeldet beveger seg. Fant den i verkstedhåndboken. Det står ikke om 6.3 i denne boken, men vil tro at det fungerer på samme måte. Bryteren på gasspjeldet gjør at solenoiden/stangen skal stå i midtstilling. Når gasspedalen ikke røres, står stangen i bakre stilling. Ved kickdown går stangen i fremre stilling. Som sagt tror jeg ikke at denne har noe å gjøre med at bilen ikke går framover. Edited July 17, 2020 by Harald Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted July 18, 2020 Author Share Posted July 18, 2020 Hmm. Jeg skal sende dette til transtec før jeg leverer bilen etter ferien. Tusen takk for input. Ellers.. SL. Skulle bare sjekke at dekkene tok i stabstaget foran under sving, slik de sa på eu-kontrollen. Det var bare tull. De har bare sett på merkene fra de store lorinserhjulene. Ikke eukontrollhjulene. Selvfølgelig starter f...skapet ikke etterpå. Har gnist, mistenker at bensinpumpen ikke går. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted July 18, 2020 Author Share Posted July 18, 2020 Starter med en gang me tjuvkoblet pumpe... Rele', eller? Ikke veldig fornøyd når begge garasjene er opptatt av gammal drit som ikke virker når jeg må stå ute i regnet i kveld å pakke bil til hyttetur. Veldig fornøyd med at dette skjedde hjemme i garasjen og ikke på tur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 18, 2020 Share Posted July 18, 2020 Ja, en trøst i seg at det skjer hjemme og ikke på veien. Hvilken årsmodell er dette Stian? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted July 18, 2020 Author Share Posted July 18, 2020 24 minutes ago, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said: Ja, en trøst i seg at det skjer hjemme og ikke på veien. Hvilken årsmodell er dette Stian? 82modell. Gjett hva et rele koster..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 18, 2020 Share Posted July 18, 2020 Handler du på SL shop? Tør ikke gjette 🙈 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted July 18, 2020 Author Share Posted July 18, 2020 Nei. The SL-shop har ikke nye. De overhaler bare. For ca 100pund pluss frakt og mva. 1100 for et brukt på ebay. 2500 hos mb-spesialist for et nytt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 18, 2020 Share Posted July 18, 2020 Jeeeezzzzzez!! Hva for en maskin har du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 18, 2020 Share Posted July 18, 2020 Jeg måtte ble litt tilbake i tråden din. Det er nok det samme releèt jeg har i min M110? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted July 19, 2020 Author Share Posted July 19, 2020 13 hours ago, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said: Jeg måtte ble litt tilbake i tråden din. Det er nok det samme releèt jeg har i min M110? Ingen fare Syver. Såvidt jeg kunne se var det mye billigere til din bil.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 19, 2020 Share Posted July 19, 2020 (edited) Jeg har et relè jeg kan sende deg, så kan du se om det hjelper. Send meg adressen på pm, så kan jeg sende i morgen Edited July 19, 2020 by _s_y_v_e_r_s_e_n_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted July 29, 2020 Author Share Posted July 29, 2020 Testet rele fra Syver, det var også dødt. Nytt rele fra butikken måtte til. Da ble det umiddelbart fremgang og glede i heimen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 29, 2020 Share Posted July 29, 2020 Hæ? Var det ikke liv i det? Jeg har en kurv med releer som virker 🙈 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted August 1, 2020 Author Share Posted August 1, 2020 (edited) On 7/29/2020 at 8:02 PM, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said: Hæ? Var det ikke liv i det? Jeg har en kurv med releer som virker 🙈 Nei, den var dævv⛔ men tusen takk for forsøket. Men den dyre fra butikken virket.⚠️ Edited August 1, 2020 by Stian 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted August 1, 2020 Author Share Posted August 1, 2020 Nå må vi hvile litt her. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 1, 2020 Share Posted August 1, 2020 Kan ikke du legge ut et lass av den 107 din en dag? 🙏😀👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted August 4, 2020 Author Share Posted August 4, 2020 Ut å lufte 300-en litt. På denne måten går den iallefall forover... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted August 4, 2020 Share Posted August 4, 2020 Håbe at hu blir medgjørlig litt sånn etterhvert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 12 hours ago, Stian said: Ut å lufte 300-en litt. På denne måten går den iallefall forover... Hehe, dagens kommentar 😂👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted August 5, 2020 Author Share Posted August 5, 2020 Skulle gått litt lenger bak å tatt bilde ser jeg. 300 er en del større enn CLS-en. Men det ser ikke slik ut her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 Er det så dårlig med deg at service taes på frivillighetssentralen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted August 5, 2020 Author Share Posted August 5, 2020 4 hours ago, tommern57 said: Er det så dårlig med deg at service taes på frivillighetssentralen? Nå er det rensket på alle konti ja 🤣 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 Hehe, sånn motorvask koster, ja Er det noe nytt mht kassa? Er litt spent på den her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 13, 2020 Share Posted August 13, 2020 Kuleste returpakka jeg noensinne har mottatt 😁👍 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts