Stian&Jittima Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 sett at det er noen som er misfornøyd med det nye karma greiene som har kommet,tenke at vi kunne ta avstemmning for og finn ut hva folk mener her,er det mest fornøyde brukere eller mest misfornøyde her? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian&Jittima Posted January 1, 2009 Author Share Posted January 1, 2009 ettersom karma er blitt fjernet stenger jeg avstemningen God nytt år til alle sammen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 Fint å se att det var flertall for karma selv om det ble fjernet da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 Egentlig burde den ha vært åpnet igjen. Avstemmingen altså! Så kunne en fått sett om det var flertall på forumet eller ei. Jeg er en av de som virkelig mener at dette karmasystemet må tilbake... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen W Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 Fint å se att det var flertall for karma selv om det ble fjernet da Smile 8 stemmer på nyttårsaften er kanskje ikke allverdens grunnlag? e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 Egentlig burde den ha vært åpnet igjen. Avstemmingen altså! Så kunne en fått sett om det var flertall på forumet eller ei. Jeg er en av de som virkelig mener at dette karmasystemet må tilbake... Da er den åpen igjen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian&Jittima Posted January 1, 2009 Author Share Posted January 1, 2009 8 stemmer på nyttårsaften er kanskje ikke allverdens grunnlag? e Helt enig der,men tenkte ikke så langt tidligere idag... Ser ut som JA siden vinner,håper alle her i klubben legger inn en stemme,enten det er det samme for dem,om dem er negativet til det,eller positivet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 syns vi kunne latt karma være på jeg, og sett hvordan det utvikler seg... moro med noe nytt syns nå jeg da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 syns vi kunne latt karma være på jeg, og sett hvordan det utvikler seg... moro med noe nytt syns nå jeg da... I grunn enig i det, men det var noen som følte seg tråkka på, og det er aldri noe hyggelig. Jeg tror det var en del som brukte karma helt feil. Som sagt andre stand så ser vi litt på om det finnes andre løsninger som fungerer bedre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted January 1, 2009 Share Posted January 1, 2009 Som sagt andre stand så ser vi litt på om det finnes andre løsninger som fungerer bedre. Det høres bra ut! Hvis det ikke er noe bedre system tilgjengelig, synes jeg Karma kan slås på igjen. Karma var et greit og "stillferdig" system for å gi noen signal om å tenke seg litt om før en skriver innlegg. Når en ser hvor usakelige og hissige enkelte blir av noen minuser, blir det neppe bedre hvis en skulle si ifra med et innlegg og begi seg inn på en diskusjon om hvorfor en opplever innlegg unødvendige. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 Som sagt andre stand så ser vi litt på om det finnes andre løsninger som fungerer bedre. Det høres bra ut! Hvis det ikke er noe bedre system tilgjengelig, synes jeg Karma kan slås på igjen. Karma var et greit og "stillferdig" system for å gi noen signal om å tenke seg litt om før en skriver innlegg. Når en ser hvor usakelige og hissige enkelte blir av noen minuser, blir det neppe bedre hvis en skulle si ifra med et innlegg og begi seg inn på en diskusjon om hvorfor en opplever innlegg unødvendige. Regner med at det er meg du sikter til og det må du gjerne gjøre, og viss "uenig i en sak" = usakelig, så får du bare hevde det. Og klart jeg kan være krass i min væremåte/skriftsform, er litt min natur det, men vil understreke at jeg nå er jeg ferdig med denne saken, ref hovedforum og karmadiskusjoen der. Følte ihvertfall at jeg og Jørn fikk rydda opp der igår. Så skal jeg telle til 10 før jeg skriver innlegg når neste tilsvarende "karmasystem" eventuelt måtte dukke opp :D 8). Med ønske om et fantastisk godt mercedes år i 2009. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.H Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 Jeg synst karma systemet var bra , jeg tror det får folk til og tenke seg om før de skriver innlegg i hytt og pine. Men begynner vi med karma igjen , så synst jeg at alle skulle fått en ny start , altså vi gir dem ikke dårlig karma fordi dem har skrevet endel usaklige inlegg tidligere , men vi burde heller gi dem dårlig karma når vi ser at dem har skrevet et usaklig og dumt innlegg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Posted January 3, 2009 Share Posted January 3, 2009 Karma? What?! Nåke eg ikkje har fått med meg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Jeg fikk det heller aldri med meg. Har ikke vært innpå her på noen dager I utgangspunktet ser jeg ikke helt poenget med et slikt system. Det hadde kanskje vært bedre om trådene fikk karmadom enn brukerne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian&Jittima Posted February 9, 2009 Author Share Posted February 9, 2009 da er avstemninga over og nesten 50% mente det var ett greit system så hva med og sette det inn igjen fra og med 1\3 f.eks? se hvordan det går denna gangen??? Da har vel flere fått det med seg også for håpentligvis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 da er avstemninga over og nesten 50% mente det var ett greit system så hva med og sette det inn igjen fra og med 1\3 f.eks? se hvordan det går denna gangen??? Da har vel flere fått det med seg også for håpentligvis Tror vi drøyer det litt, og ser på alternative løsninger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Og hva går dette ut på... ikke fått med meg noe av dette jeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Rett og slett at du kunne gi en liten honør til de innleggene som var bra, og et minushonør til de dårlige (les. chatting ) Da det plutselig ble noen som fikk mye minus ble det rabalder fra enkelte og da ble det tatt bort igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Hva er definisjonen på chatting i denne sammenhengen? Alle innlegg som ikke omhandler et eller annet teknisk eller som ikke handler om at noen har kjøpt nye felger eller andre deler til bilen? Kan en eller annen lage en nøyaktig beskrivelse av hva chatting er? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin B. Posted February 14, 2009 Share Posted February 14, 2009 ...eller et chatterom på forumet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Hva er definisjonen på chatting i denne sammenhengen? Alle innlegg som ikke omhandler et eller annet teknisk eller som ikke handler om at noen har kjøpt nye felger eller andre deler til bilen? Kan en eller annen lage en nøyaktig beskrivelse av hva chatting er? Når et fåtall personer lager flere sider i en tråd om hvor de skal neste nyttårsaften, og hvem de skal ha med, da er det definitivt chatting. Det er ikke sånn at alt som postes i et forum skal være interessant for alle, men ting som kun er interessant for én, eller veldig få andre hører ikke hjemme på et forum. Da kan det heller tas over f.eks. MSN. En nøyaktig beskrivelse går nok ikke å lage. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts