Jump to content

hva syns dere om det nye karma systemet på klubbsiden våres???

Stian&Jittima
 Share

hva syns dere om det nye karma systemet på klubbsiden våres???  

74 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

8 stemmer på nyttårsaften er kanskje ikke allverdens grunnlag?

e

Helt enig der,men tenkte ikke så langt tidligere idag... Ser ut som JA siden vinner,håper alle her i klubben legger inn en stemme,enten det er det samme for dem,om dem er negativet til det,eller positivet  :)

syns vi kunne latt karma være på jeg, og sett hvordan det utvikler seg... moro med noe nytt syns nå jeg da...

I grunn enig i det, men det var noen som følte seg tråkka på, og det er aldri noe hyggelig. Jeg tror det var en del som brukte karma helt feil.

Som sagt andre stand så ser vi litt på om det finnes andre løsninger som fungerer bedre.

Som sagt andre stand så ser vi litt på om det finnes andre løsninger som fungerer bedre.

Det høres bra ut! Hvis det ikke er noe bedre system tilgjengelig, synes jeg Karma kan slås på igjen.

Karma var et greit og "stillferdig" system for å gi noen signal om å tenke seg litt om før en skriver innlegg. Når en ser hvor usakelige og hissige enkelte blir av noen minuser, blir det neppe bedre hvis en skulle si ifra med et innlegg og begi seg inn på en diskusjon om hvorfor en opplever innlegg unødvendige.

Det høres bra ut! Hvis det ikke er noe bedre system tilgjengelig, synes jeg Karma kan slås på igjen.

Karma var et greit og "stillferdig" system for å gi noen signal om å tenke seg litt om før en skriver innlegg. Når en ser hvor usakelige og hissige enkelte blir av noen minuser, blir det neppe bedre hvis en skulle si ifra med et innlegg og begi seg inn på en diskusjon om hvorfor en opplever innlegg unødvendige.

Regner med at det er meg du sikter til og det må du gjerne gjøre, og viss "uenig i en sak" = usakelig, så får du bare hevde det. Og klart jeg kan være krass i min væremåte/skriftsform, er litt min natur det, men vil understreke at jeg nå er jeg ferdig med denne saken, ref hovedforum og karmadiskusjoen der. Følte ihvertfall at jeg og Jørn fikk rydda opp der igår. Så skal jeg telle til 10 før jeg skriver innlegg når neste tilsvarende "karmasystem" eventuelt måtte dukke opp :D :D 8) 8). Med ønske om et fantastisk godt mercedes år i 2009.

Jeg synst karma systemet var bra , jeg tror det får folk til og tenke seg om før de skriver innlegg i hytt og pine.

Men begynner vi med karma igjen , så synst jeg at alle skulle fått en ny start , altså vi gir dem ikke dårlig karma fordi dem har skrevet endel usaklige inlegg tidligere , men vi burde heller gi dem dårlig karma når vi ser at dem har skrevet et usaklig og dumt innlegg.

• 1 month later...

da er avstemninga over og nesten 50% mente det var ett greit system så hva med og sette det inn igjen fra og med 1\3 f.eks? se hvordan det går denna gangen???  :) Da har vel flere fått det med seg også for håpentligvis  :)

Tror vi drøyer det litt, og ser på alternative løsninger.

Rett og slett at du kunne gi en liten honør til de innleggene som var bra, og et minushonør til de dårlige (les. chatting ;-) ) Da det plutselig ble noen som fikk mye minus ble det rabalder fra enkelte og da ble det tatt bort igjen.

Hva er definisjonen på chatting i denne sammenhengen? Alle innlegg som ikke omhandler et eller annet teknisk eller som ikke handler om at noen har kjøpt nye felger eller andre deler til bilen?

Kan en eller annen lage en nøyaktig beskrivelse av hva chatting er?

Når et fåtall personer lager flere sider i en tråd om hvor de skal neste nyttårsaften, og hvem de skal ha med, da er det definitivt chatting.

Det er ikke sånn at alt som postes i et forum skal være interessant for alle, men ting som kun er interessant for én, eller veldig få andre hører ikke hjemme på et forum. Da kan det heller tas over f.eks. MSN.

En nøyaktig beskrivelse går nok ikke å lage.