Jump to content

Høst Mønstring uten Bil Fredag 24 Okt med overnatting til lørdag

Frode
 Share

Recommended Posts

• Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da var 6 pakker chips, 6 pakker chilinøtter, 4 dipp og 6 plater diverse sjokolade handla inn...TRENGER vi mer???

+ Har handlet noe som er flytende og VELDIG deiligt så detta blir en heldundrenes hyttetur...SKÅL... :D

POKKER...Cola glemte jeg og handle, jaja da har jeg en ny grunn for og gå tur til butikken i pøs regn og vind fra hell  :lol:

Party%20001.JPG

Helvete - sånn uten videre - i kveld stoppet viskeren i høyre posisjon - når står den bom  :(

får gjør ett rep. forsøk nå i kveld....

Dooooooooooooooooooooooooo :?  :?  :?

Men gi meg et pling hvis du trenger og sitte på oppover i morgen, du er hjertelig velkommen til det hvis du ikke får fiksa bilen. Men du får til det meste så detta ordner seg :P

Helvete - sånn uten videre - i kveld stoppet viskeren i høyre posisjon - når står den bom  :(

får gjør ett rep. forsøk nå i kveld....

Kjipt, men tydeligvis ikke noe uvanlig fenomen på biler med panoramaviskere - jeg har også ledig kapasitet i taxien på tross av booking fra piloten vår :)

Takker for tilbud gutter.

Tok ut viskeren, men åpnet den ikke. Mekanismen funket helt fint, nesten ikke motstand i det hele tatt.

Når den så var på plass igjen funket det like dårlig, Phuuu var litt arbeid å skru dette ut & inn må jeg si..... Kjøpte pollenfilter tidligere i høst av Terje så det ble byttet med det samme.

Hørte det klikket i ett rele når visker hendelen ble aktivisert. Dersom jeg røsket litt i viskerarmen startet den somregel?. Tenkte typisk vakkel feil, antageligvis for lite startstøm for å starte viskeren iom den også stoppet når den skulle snu på høyre side.

Fant kombi rele'et bak sikringsboksen og flekket det opp, lokaliserte hvilket rele som la inn og renset kontakten + alle kontaktene utpå + sokkelen i bilen. Smørte på ett ørlite batteripolfett og deretter tok jeg kveld når viskeren hadde gått 5 ggr uten å feile. 

Yeahh  :D

da får vi se om det funker i morgen....