Jump to content

Høst Mønstring uten Bil Fredag 24 Okt med overnatting til lørdag

Recommended Posts

• Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dere får ha en goe tur da. Pinnekjøtt?? ka faen er det?? nei takke meg til en goe biff å en flaske god rødvin jeg. å da trengs ikke piggdekk heller hehe

Da sier vi takk til deg.

Forandring fryder

Ingen bryr seg om folk som kommer fra utkant Norge uansett (Egersunds området)  :lol:

Bli det kjøring i samlet flokk oppover eller?

Må vel sette en med command i bilen i front, da det er en del litt leie kryss, og ikke minst rundkjøring på Sinnes.

En annen fordel er at det er kort veg ned til baren på høyfrellshotellet, dersom man skulle gå tom for fludium av noe slag...

Var en fugl som visket meg i øret her (arnt) at det bare var å slenge seg med? I så fall hiver jeg meg i bilen sammen med Arnt. Dette hørtes veldig morro ut :)

Den er grei. Jeg oppdaterer deltagerlista som står omtrent midt på side 3 fortløpende. Har du et spørsmål bak navnet ditt, eller navnet helt enkelt mangler, så gjør du som denne karen her og melder interesse. Alle er hjertelig velkomne.

Detaljer kommer senere.

dere får ha en goe tur da. Pinnekjøtt?? ka faen er det?? nei takke meg til en goe biff å en flaske god rødvin jeg. å da trengs ikke piggdekk heller hehe

Da sier vi takk til deg.

Forandring fryder

Ingen bryr seg om folk som kommer fra utkant Norge uansett (Egersunds området)  :lol:

Såså jeg bare bor i egersund. å hvor jeg kommer fra finnes ikke pinnekjøtt hehe tror faktisk kokken ville slå diverse løbs rekorder om han serverte pinnekjøtt til et julebord hehe men som sagt så får dere kose dere oppe i snøen hehe

Kos og hygg dere, god tur  :D :D  er i nordsjøen  :(

Du klarer og få til en 2 dagers perm slik du kan få vært med oss???

Er vel bare og utløse brannalarmen så vips er du hjemme  :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: da hadde det nok vært mer enn 2 dagers perm jeg hadde fått  :pottytrain5: 8)  :drinkers: :occasion5:

Kos og hygg dere, god tur  :D :D  er i nordsjøen  :(

Du klarer og få til en 2 dagers perm slik du kan få vært med oss???

Er vel bare og utløse brannalarmen så vips er du hjemme  :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: da hadde det nok vært mer enn 2 dagers perm jeg hadde fått  :pottytrain5: 8)  :drinkers: :occasion5:

Da har vi en date, du smekker på brannalarmen og så står jeg klar på Sola flyplass når du nødlander der og så bærer det til fjells. Nermere bestemt Fidjeland 8)

Drit du ikke kunne være med :( Men du kommer garantert sterkt tilbake så!!! :D