Jump to content

Høst Mønstring uten Bil Fredag 24 Okt med overnatting til lørdag

Frode
 Share

Recommended Posts

Da er det klart at Stavanger avd skal ut på sin årlige mønstring uten bil.

Dato er satt til Uke 43, dvs 24-25 Oktober.

Sted: ukjent foreløpig, men en flott hytte på Egerøy, utenfor Egersund står høyt på listen over aktuelle steder.... :lol:

Dette har Stavanger avd gjort 3-4 ganger før, og med veldig godt resultat.!

Her er et par turer vi har hatt før, som dere kan se så har vi det skikkelig gøy..!!. 8)

http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=15378.0

http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=11683.0

http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=10529.90

Ytterligere info vil komme når ting faller på plass, men sett av den datoen i almanakken..!!.. :P

• Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Fredag 24 Okt med overnatting til lørdag,

Sted: Egersund i ei firma hytte eller to

mulig agenda:

- oppmøte utover ettermiddagen/kveld med umiddelbar fyring i ovnen, Thomas ønsker alle velkommen

- vi lager noe snadder mat og fortærer så mye vi klarer, Frode ER vår faste gourmet chef

- etter ein liden qvil er det ut i naturen for å spre poteter over landskapet, George er en stødig fyrbøter

- deretter blir den kaffi, digg & calorias såpass lenge at det lysner mellom gardinene

.....ehhh hvertfall noe i den duren

Vi diskuterte denne viktige seansen på mandagsmøtet i går.

Thomas bestemte at alle var velkommen og at vi alle ville få det kjempe løye, akkurat som de to forrige gangene vi har feiret høsten i Egersund.

trenger ikke Hytte/soveplass til meg siden jeg jo bor i okka by å lar kona å poloen hennes agere taxi hjem

Hører jeg narspiel hos deg??? 8)

om ikke kona hadde vært gravide hadde det gått fint, men tror hun sitter lite pris på dette her om dagen, men me klare nok å få til en goe fest uanset hehe

@ Cici

Vi kan leie 2 hytter slik at dere får ett stillerom, - seriøst ment ja

EDIT:

Arnfinn bekreftet på mail at han blir med  :D

Det høres jo egentlig veldig bra ut  :D  Men fant ut at jeg har time til CT-skanning på sykehuset lørdags morran..  :(

Da kan ingen av oss være med...,om jeg ikke får bytta time..

• 2 weeks later...

jeg vil veldig gjerne bli med! :P

Dette blir en bra helg... Først hyttetur med kremen i Norges land og så går turen videre til Costa Del Sandnes for ovenatting der med en fuktig bytur Lørdag kveld... Så dette blir bra Hansi :D

Og velkommen skal du være :P