Jump to content

Stavanger, Noredalen 188

Guest bska

Recommended Posts

• 2 months later...
  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Espen Bryne
Det blir opptatt på bukken på lørdag(i morgen)' date=' blir også litt mekking i kveld for de som kjeder seg på en fredag...... :oops:[/quote']

Eg reservere meg ein halvtime på bukken mandag for å sette på 17"-hjulå. Ska levere CLK'en te 4-hjulskontroll på tirsdag :)

Da var arbeidsbenken på plass takket være iherdig innsats av diverse konsulenter, økonomer og ingeniører av ymsle slag.....

Det var litt klatt å få brukbart veggfeste på den ikke helt beine leca-veggen (porøs dritt...).

Melding til alle action orienterte mekkere inkludert Morty:

Arbeidsbenken er IKKE dimmensjonert som slagbenk.

Jada, vi skal få på plass ei skru-tvinge, men monteres en annen plass enn benken.

• 4 weeks later...

Hvis dere er på jakt etter en 2-søyler i bra stand, så skal vi selge den som står i hallen vår på Johs. Lunde Dekkservice Forus. Det haster litt å få den bort. De har antydet en pris på 8.000,-. Vet ikke hvor gammel den er, men den er i meget bra stand, og er lite brukt de åra den har stått på Forus. Ved kjapp handel, og henting kan jeg kanskje klare å presse den litt til ned i pris, men det er ikke jeg som bestemmer.

NÅ ER DEN SOLGT, blir betalt imorgen og hentet på lørdag.

Spørs om vi skal ta en tur til oljebyen Thor-Egil. Ser ut til at de har det helt topp der ute i havgapet.

Dere er hjertelig velkommen.... følg med på "treff og møter" der kommer det opp datoer utover høsten og vinteren på når vi skal ha noen "tilstelninger" i klubbhuset....det hadde vært utrolig gøy med besøk...dere får lufte det for gjengen og se om interessen er der..... :P

Spørs om vi skal ta en tur til oljebyen Thor-Egil. Ser ut til at de har det helt topp der ute i havgapet.

Dere er hjertelig velkommen.... følg med på "treff og møter" der kommer det opp datoer utover høsten og vinteren på når vi skal ha noen "tilstelninger" i klubbhuset....det hadde vært utrolig gøy med besøk...dere får lufte det for gjengen og se om interessen er der..... :P

Det kunne ha vært moro... Vi får vel holde en fotball- og nokasfri sone, eller hva Geggi :lol: 70 soner passer bra for den nye børsa mi... Om jeg ikke flyr da!!

Det kunne ha vært moro... Vi får vel holde en fotball- og nokasfri sone' date=' eller hva Geggi :lol: [/quote']Høres ut som en knallbra ide det, Trond Erik! :P Suleskarveien er åpen noen uker til vil jeg tro (de pleier å stenge den ved første store snøfall). Da er det 42 mil til Oslo mot 56 mil via Kr.sand :wink:

Det kunne ha vært moro... Vi får vel holde en fotball- og nokasfri sone' date=' eller hva Geggi :lol: [/quote']Høres ut som en knallbra ide det, Trond Erik! :P Suleskarveien er åpen noen uker til vil jeg tro (de pleier å stenge den ved første store snøfall). Da er det 42 mil til Oslo mot 56 mil via Kr.sand :wink:

Jeg vet, har prøvd begge! Lurer på om det ikke blir med fly! Koster meg ikke rare kronene det 8) .