SigurdB Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Vanlig torsdagstreff på Obs rudshøgda kl 18.00 Håper på og treffe både nye og gamle fjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Vanlig torsdagstreff på Obs rudshøgda kl 18.00 Håper på og treffe både nye og gamle fjes Hva med å få til noe cruising og grilling? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Kanskje jeg skulle blitt med, bare sjekke med husfruen om det er noen skjær i sjøen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Du er da vel sjef i eget hus? Hvis du vil la oppvaske stå en dag, så er du vel såpass mann at du gjør det uten å spørre? Oppvask ?? er du så lite mann att du må ta den du ??? Nei du, her står maten på bordet når jeg kommer hjem gitt... og oppvasken er tatt... Eneste er hvis vi skal Grille, da må far i huset trå til... Men, hun jobber nattskift, og skulle hu på jobb den kvelden hadde det skjært seg noe alvorlig... Men ser ut til att vi trolig kommer alle 4 Jeg med samboer og 2 unger... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Det er kjempekjekt når man ha et visst familiestuk på treffene. Da er det ofte mye lettere å få aksept i heimen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Vanlig torsdagstreff på Obs rudshøgda kl 18.00 Håper på og treffe både nye og gamle fjes Har du noe mer info rundt dette ?? Mat osv ??? Fraulinene mente det blir litt for tett på middagen til knærten så vi må evnt spise før Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted June 5, 2008 Author Share Posted June 5, 2008 kan stille med engangsgrill jeg hadde ikke planlagt noe spesielt, men vi kan sikkert grille litt hvis det er ønskelig. Der er også kaffe inne på selve OBS. Der kan det kjøpes dagens middag, barnemeny, kaker og kaffe osv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Dette rakk jeg skikkelig lite..... Alt for mye kø igjennom Oslo og en forbaska kunde som aldri lot meg komme meg avgårde... Skulle ikke hatt kunder så hadde livet vært mye bedre.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted June 5, 2008 Author Share Posted June 5, 2008 Vart dårlig med oppmøte denne gangen. Vart egentlig bare meg, men fikk da spist litt is og lufta bilen en tur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Vart dårlig med oppmøte denne gangen. Vart egentlig bare meg, men fikk da spist litt is og lufta bilen en tur Uff da, har ihvertfall nå sendt oppdatert liste på innlandet Prøver igjen neste gang jeg da..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Vi har vært helt nede i 2 frammøtte.. Det var kun jeg Tobben fra styret som kom. Det var litt kjedelig, men det er bare å holde motet oppe så går det seg til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts