Guest Tom Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 Hei observerte en sort MB.CLS med sota ruter sorte felger med blank kant kansje 20tommer eller mer...er de noen som vet hvem de er??????har en sort cls hær eg bor en350 benziner men den e standar.ingen fjas på den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Nilsen Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 Hei observerte en sort MB.CLS med sota ruter sorte felger med blank kant kansje 20tommer eller mer...er de noen som vet hvem de er??????har en sort cls hær eg bor en350 benziner men den e standar.ingen fjas på den Hvor er nord? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens H Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 sikkert nord for sinsenkrysset... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest petersens Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 Sækkert hanj Ante. Skal du ha tak i eieren av bilen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tom Posted May 25, 2008 Share Posted May 25, 2008 Hei... i mitt troms...bilen kjørte sørover kl16,00.... til dere 3 moroklumper først til deg petersens søk på tlf-katalogen å se kor mange ANTE du finn,er ikke bare en som du tror hahahahahah..å til deg JENS den dær sinsen saken e så gammel å oppbrukt trodde den kun fantes i de militære miljøet men hører å leser at den lever HURRA HURRA for sinsen. å til deg magnus kan eg opplyse at nord e di 3 norligste fylkene.da vet du hva du ønsker deg til jul...kart/navigasjon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-Erik K Posted May 25, 2008 Share Posted May 25, 2008 Hei... i mitt troms...bilen kjørte sørover kl16,00.... til dere 3 moroklumper først til deg petersens søk på tlf-katalogen å se kor mange ANTE du finn,er ikke bare en som du tror hahahahahah..å til deg JENS den dær sinsen saken e så gammel å oppbrukt trodde den kun fantes i de militære miljøet men hører å leser at den lever HURRA HURRA for sinsen. å til deg magnus kan eg opplyse at nord e di 3 norligste fylkene.da vet du hva du ønsker deg til jul...kart/navigasjon Ditt Troms, hvor er det? Trodde det bare var ett jeg. Og du ønsker deg vel en bok som omhandler norsk rettskrivning, gramatikk og tegnsetting! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted May 25, 2008 Share Posted May 25, 2008 Her sør hvor jeg bor ser man CLS i ulike farger hver dag, og bryr seg f*** om hvem som eier dem. :D Men det er moro at det har kommet en nord for polarsirkelen også. Men det overrasker meg stort at dere er tilknyttet internettet der oppe også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Det kan tenkes at han mente midt-Troms, altså omtrentlig midt i Troms fylke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tom Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 hahahaha..dette var jo morro liker meg nå..traff spikern på hode hehe.PER-ERIK ikke alle var så go i norsk som du! men kan jo ikke ha gått deg så bra læll. kjører jo gammel MÆRSE.. med dine norsk kunnskaper skulle jo du kjørt grom bil. å OLAF hvem fikk strøm først HAHAHA så uten strøm ingen data. men ser opp til deg at du e så heldig som ser så mange TØFFETOM biler hver dag.. 3ganger hurra hurra hurra. å så har du bilde av en gammel MB? rart ...Å sist men ikke minst banken sin jupp e vel de, men ser mange mb hær som e å skulle vært høggeren sin... jaja er vel en del hærtinger hær som skulle vært nord i militutten(forsvaret)..men tankene går til dem som på hjemmefronten kjempa under vingene til ho mamma(kongens vrak) hær vanker en del skønner jeg..PS nå har vi ikke 1hus å felles dritter lenger hær nord, men 4hus et uthus å 3drittere. nei skjønner hær e en del useriøse i denne klubben, så må vel ta seg en tur til GOL. beeive beeive nå kommer norges største sjøsame sør..ha en fin dag.PS vi prater ikke lenger om bil :dumt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Hmmmm Det siste innlegget skjønte jeg ikke helt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Hmmmm Det siste innlegget skjønte jeg ikke helt.. Ikke lett å skjønne hva han der mener, men det er jo litt humor, da. Tenk å skrive så mye, og knapt få fram et eneste ord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 å OLAF hvem fikk strøm først HAHAHA så uten strøm ingen data. Det var Kristiania som fikk først strøm/elektrisistet... Det du tenker på er gatebelysning, noe hammerfest fikk først, men da trolig som følge av att alle andre steder hadde utbygd gasslys løsninger..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Nilsen Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 å til deg magnus kan eg opplyse at nord e di 3 norligste fylkene.da vet du hva du ønsker deg til jul...kart/navigasjon Fra Wikipedia, den frie encyklopedi. Nord er en av de fire himmelretningene. Den motsatte himmelretningen er sør. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tom Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 bra tommeren57..den e bare lækker. fikk ikke tatt bilde av den sto midt i middagslagingen. å så har dem sånn steike fart.. å nå prater vi bil. igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 bra tommeren57..den e bare lækker. fikk ikke tatt bilde av den sto midt i middagslagingen. å så har dem sånn steike fart.. å nå prater vi bil. igjen Også hadde du ikke kamra klart ?? Har selv begynt å kjøre rundt med kamra i bilen etter att jeg lå bak og på siden av en SLR og kun hadde ræva cam på mobilen å ta bilde med... Tok riktignok en 3-4 bilder i det jeg kjørte forbi men..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tom Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Dær ser du? de di rette øyeblikker som gjelder..nei med to armer med villsvinkjøtt var ingenting enkelt ,,sorry'' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts