Jump to content

Lars' S204 - C320T CDI 4MATIC AMG SP

Lars U.
 Share

Recommended Posts

Hvis man lånefinansierer en ny bil over f.eks 5-10 år og hvis man har tenkte å beholde bilen noen år,

er det ikke så farlig å gå litt opp i pris.

Men det er de som er livredd for å ha gjeld, men som liker biler, da kan dette være et godt kjøp.

Jeg regner med at en slik bil som min, kan vare i mange år om man er interessert i ta vare på den.

Vi kan bruke denne bilen i mange år til om vi ikke får solgt den, da mesteparten av verditapet er borte nå.

• Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har ikke skjønt meg på folk som kjøper nye biler uten noe form for ekstrautstyr.....det er jo det man har daglig glede av, så jeg kommer aldrig til og kjøpe meg en ribba bil, hverken ny eller brukt

Mens jeg aldri har forstått meg på folk som kjøper biler ribba for motor..

Folk er forskjellige...derfor finnes det biler i alle priser og medmasse forskjellige motoriseringer og utstyr...

Denne C klassen er en av de feteste stasjonsvognene til salgs på finn. Om prisen er for høy så er det kun fordi den riktige kjøpern enda ikke har fått solgt sin gamle bil enda..

Stor motor er deilig, men veldig dyr i drift. Da er valge E500 som er 11 år gammel og kjørt 250.000km eller 1-2 år gammel 180 eller 200CDI.

Hvis man ikke drar mye henger eller campingvogn og vil dra til skikkelig, er det mer enn nok med 250cdi eller cgi i nye og maks 320 i eldre biler føler jeg. Alt over det er bare støtte til staten, for de ekstra kreftene henter man nok aldri ut.

Men dette er selvfølgelig min mening og folk er heldigvis forskjellige:)

• 7 years later...