Jump to content

Radiostyrte gleder (VAR : IKKE glem burdagen til sønnen din!!)

TEH
 Share

Recommended Posts

• Replies 517
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sjekk ut denna siden,midt på siden er det en link til en video http://www.rccentret.dk/shop/1-5-hpi-10330p.html ble imponert over laaaaaaaaaange svev  :D

Må ha det, bare må ha det :-)

Jeg var med 3 stykker som har sånne i et grustak borti her på lørdag. Han ene hadde 30,5ccm raceportet (hæ?) motor, men fikk aldri start på den pga. ødelagt snor. De to andre hadde vel 23 og 26ccm. Selv om det bare er 2wd på de greiene der, så går de godt, og tar seg fram bra så lenge det ikke er altfor ujevnt. Det er bane på Skarnes der det visst er en del aktivitet på lørdager og søndager. Det er i hovedsak for 1:5 og 1:6-biler, men man er veldig velkommen med mindre biler også.

Ny rekord idag,3 liter nitro på en dag,skulle egentlig hvert der kl 1 idag,men pga at dem hadde clutch inne på micromonsters idag valgte vi og dra ditt slik at jeg kunne ha bilen min for meg sjøl  :D Skulle også ha handlet meg en FG Monster idag,men ble litt stopp der gitt... en stor strek i regninga...  :( Utrolig men sant ble jeg enig med samboern at vi skulle heller bruke penga på en skyvdørs garderobe!!!! Hva F... var det jeg tenkte på??? :-k #-o Men,men... for trøste meg med at det kommer en vår til...  :D

Ny rekord idag,3 liter nitro på en dag,skulle egentlig hvert der kl 1 idag,men pga at dem hadde clutch inne på micromonsters idag valgte vi og dra ditt slik at jeg kunne ha bilen min for meg sjøl  :D Skulle også ha handlet meg en FG Monster idag,men ble litt stopp der gitt... en stor strek i regninga...  :( Utrolig men sant ble jeg enig med samboern at vi skulle heller bruke penga på en skyvdørs garderobe!!!! Hva F... var det jeg tenkte på??? :-k #-o Men,men... for trøste meg med at det kommer en vår til...  :D

Kanskje det kommer noen pent brukte billig til salgs utover høsten?

Skyvedørsgarderobe finner dere sikkert billig på finn, så kan du bruke penger på det som er viktig.

Hehehe.... tror ikke Jittima blir helt fornøyd da gitt  :) vi har egentlig sett oss ut en nede på kjøkkenhuset her i Mysen så blir nok til det,venter til august for da kjørte dem en kampanje på 15% hvis jeg ikke husker helt feil  :D resten av feriepengene som blir igjen går vel på og pusse opp ett rom til barnerom,er vel på vei dit nå,27 begge to så på tide vel?  :D ikke skjedd noe ennå men er vel rundt gjørne håper vi på  :D for gi ungen en sprøyte med nitro når den kommer så er vi sikre på vilken vei ungen vil gå  :D

Hmmmm...... må en tur til micromonsters IGJEN imorgen... merker at bilen min begynner og bli slitt gitt....  :( idag hadde jeg rekordhopp,ca 2,5-3 meter høyt og ca 6 meter langt,landinga var PERFEKT,men rompa hang og slang så ille etter landinga,fant ut at heg hadde tatt kvelden på begge dempere på venstre side bak,bånna dem så jævelig så toppen av dempern hadde flydd av,olje og dritt i hele bilen... må ha to nye imorgen.... også for jeg prøve og ta det litt mer forsiktig frem til vintern,da skal jeg bestille masse gromdeler til bilen via usa  :D men har lyst på en slik også jeg  :D men vil ha noe værre en denna helst  :D http://www.elefun.no/elefun4/aspx/produkter.aspx?vareID=1920&itemref=58&prod=Nitro%20Hammer%20båt%20RTR&kategoriID=10000

Hmmmm...... må en tur til micromonsters IGJEN imorgen... merker at bilen min begynner og bli slitt gitt....  :( idag hadde jeg rekordhopp,ca 2,5-3 meter høyt og ca 6 meter langt,landinga var PERFEKT,men rompa hang og slang så ille etter landinga,fant ut at heg hadde tatt kvelden på begge dempere på venstre side bak,bånna dem så jævelig så toppen av dempern hadde flydd av,olje og dritt i hele bilen... må ha to nye imorgen.... også for jeg prøve og ta det litt mer forsiktig frem til vintern,da skal jeg bestille masse gromdeler til bilen via usa  :D men har lyst på en slik også jeg  :D men vil ha noe værre en denna helst  :D http://www.elefun.no/elefun4/aspx/produkter.aspx?vareID=1920&itemref=58&prod=Nitro%20Hammer%20båt%20RTR&kategoriID=10000

Den var jo liten og pinglete. Jeg kom over en sak i sta til en god del tusen kroner med 26ccm motor. Tror den var borti 1,40 lang.

blei så gira av denne posten jeg bare måtte legge inn bestilling på ny kontroll, ny glowstartwer og ett par nye servoer for å få igangjenn bilen min og ;) har en SPEED TYRANNOSAURUS 1/10 som jeg kjøpte brukt i fjor og kjørte litt hardt og uforsvarli i fjor så den har stårr i hele år desverre... men det hørest ut som det kan bli en duell neste år på Gol så jeg får vel lage den til skikkelig og se om jeg kan konkurrere litt når vi skal dit  8)

Anbefales for de med litt erfaring fra før. Dette er IKKE noe leketøy. hehehe,akkurat som om det funker for meg?????  :D fin båt,med en fin pris  :shock: sikkert skikkelig greier,men for vel begynne med noe litt mer pinglette først om det i det heletatt blir båt da  :D

Hvorfor står det både her og der at det ikke er noe leketøy? Hvis det ikke er leketøy, hva kan den da brukes til? Noe NYTTIG kan den i hvertfall neppe gjøre.

hørt noe mer om bilen din a frode? var på micromonsters idag,men hadde ikke alle delene inne  :( dem håpet på at jeg kunne få det i posten før fredan,hvis ikke blir det en KJEDELIG helg for meg  :( for krysse finga og håpe på det beste  :D

Nei, har ikke hørt noe. Ikkno på sporinga heller. Jeg ringte posten i dag, men de mente jeg var skikkelig dust som trodde noen der kunne svare meg på normal fremførselstid fra England. Jeg måtte da skjønne at jeg måtte ringe posten i England for det !!?

Er vel ment spm en advarsel,og at detta går skikkelig jævelig. Dem sier det samme om 1:5 FG Monsters,dette er ikke noe leketøy,altså "hver forsiktig" med andre ord  :D

Er ikke det typisk posten det der a? service innstilt statelig bedrift vettu,kan jo prøve biltilsynet her i Mysen,uten og legge på så er dem VELDIG beryktet,utrolig firkanta,altså mer enn vanlig

Teknisk Hobby er ikke leker.

Leke båt kjøper du hos brio ;)

Huff, tråkket vi noen på foten, nå :-)

Blir det "radiostyrt aften" på lokallagstreff med lokallag innlandet 7. august, eller? Jeg kan ta med meg det jeg måtte ha som funker, men vi skulle jo hatt et sted å kjøre som det er litt artig.

Nå vet jeg jo ikke hvor dere møtes,men er ikke så vanskelig og finne ett bra sted vel? nok med en liten skråning,sandhaug\jordhaug,en litt stor grøft osv,har nok terreng der vel? Vist frem "leketøyet" mitt til besøkene før og da har jeg brukt sandkassen og fellesarealet,men av en eller annen merkelig grunn fikk jeg ikke lov lengere og nå sitter jeg i styret også så da for det vel være slutt på den moroa  :D

2 uker måtte jeg visst regne med å vente. Hadde tatt to uker da han sendte noe til danmark.

Hvordan greier de det, da? Det går jo nesten daglig båter mellom UK og Danmark (og Norge) som posten kunne vært sendt med. Britene er jo rå på dette med post.

Det tar liksom kortere tid når jeg får noe fra Kina :-(

Hos min lokale RC forhandler var det en flyfrelst fyr som prata om en side i kina han ofte på vintern bestilte deler fra,det tok som regel 7-10 dager,når jeg skal bestille fra usa i vinter regner dem med 2-3 ukers leveringstid... er noe som liksom ikke stemmer her.....???

Hos min lokale RC forhandler var det en flyfrelst fyr som prata om en side i kina han ofte på vintern bestilte deler fra,det tok som regel 7-10 dager,når jeg skal bestille fra usa i vinter regner dem med 2-3 ukers leveringstid... er noe som liksom ikke stemmer her.....???

7-10 dager fra Kina er min erfaring også. Jeg har fått ting fra usa på 4 dager, og ikke over 10 dager det jeg kan huske. 2 uker fra uk er uansett helt unødvendig.