Rolf Åge Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 Nå nermer det seg treff igjen.. Kansje vi kunne samlet oss litt tidligere denne gangen? Få litt mere ut av treffet.. Kansje grille?? Er dette av interesse?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 Nå nermer det seg treff igjen.. Kansje vi kunne samlet oss litt tidligere denne gangen? Få litt mere ut av treffet.. Kansje grille?? Er dette av interesse?? Er grilling på fredag, men det ble droppet sistgang pga regnvær Så det skjer ting, men hvor var du ?? hehe vi andre satt da samlet og drakk 96'n bar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 Du prater om landstreffet nå vel Thomas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 Du prater om landstreffet nå vel Thomas? Der ser du hva som skjer når man bare sjekker uleste innlegg uten å se hvilket "område" det ligger under ja... Meen kan jo sikkert ta meg en tur til innlandet jeg også, ser jo att alle andre fra jessheim og omegn drar ditt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 Du prater om landstreffet nå vel Thomas? Der ser du hva som skjer når man bare sjekker uleste innlegg uten å se hvilket "område" det ligger under ja... Meen kan jo sikkert ta meg en tur til innlandet jeg også, ser jo att alle andre fra jessheim og omegn drar ditt... Er Thomas M et eksempel på at bar 96 ikke alltid er bra tro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted April 27, 2008 Author Share Posted April 27, 2008 Ingen interesse for grilling?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 27, 2008 Share Posted April 27, 2008 Ingen interesse for grilling?? Hvordan ser værmeldingen ut, da? Hva med cruising-tur til en eller annen lokal pizza-sjappe hvis været ikke er helt konge? Regner med jeg kommer i hvertfall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted April 27, 2008 Author Share Posted April 27, 2008 Cruising kunne vi få til.. men fra hvor og når? Noen forslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 hva med en tur hit: http://www.burger13.tk/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 hva med en tur hit: http://www.burger13.tk/ Den hjemmesida så jo ut som kunne sklidd rett inn i Vegas. Hva er det der for noe? Jeg lukket den før popups og slikt tok helt overhånd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 Er en kar på tretten som har startet en bilkafe på tretten. Er mest AMcar det går i der, selv om jeg veit at selve eieren kjører 190E kan ta og ringe han å høre om han har oppe 1 mai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 28, 2008 Share Posted April 28, 2008 Er en kar på tretten som har startet en bilkafe på tretten. Er mest AMcar det går i der, selv om jeg veit at selve eieren kjører 190E kan ta og ringe han å høre om han har oppe 1mail Jau, eller send en mai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Snakka med eieren av buger13. Vi var hjertelig velkommen! Oppmøte på Rudshøgda kl 1800 og avreise ca kl 1830. De som vil henge seg på andre steder kan ringe/sende meliding til meg på til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Takk for en fin tur alle sammen.Morsomt at Eivind Soltvedt, Tommern57 og FrodeS også hadde annleding til å ta turen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Hadde tenkt å ta en tur selv, men ble montering av hengerfeste i steden. Får ta det igjen senere en gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Var artig tur det her. Må gjentas en eller annen gang. Fikk sjekka speedo mot sånn måler langs veien. Den sa jeg kjørte i 81, mens speedo viste 82-83. Pretty close må jeg si. Snittforbruk i henhold til kjørecomputer var rett under 0.6. Kan vel si at veien mellom Sand og Stange ble litt inspirerende, ellers ville vel forbruket ha vært godt under 0,5 Faktisk ålreit å ligge i kolonne som kjørte normalt for en gangs skyld. Forrige gang jeg lå i kolonne med MB'er i Lillehammer og omegn så måtte jeg virkelig kjøre hardt for å holde følge. (med 230E helt tilbake til første landstreffet.). Så takk for fornuftig kjørestil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Joda, grei tur det. Ikke så værst burgere heller. Moro å komma litt andre veier enn det en farter hver dag Tror Sigurd fikk vervet et nytt medlem også God burger på Cadillac Cafe! Anbefales Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted May 2, 2008 Author Share Posted May 2, 2008 Erik, han er vervet men tror ikkje han er medlem enda.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 her er et bilde i fra treffet.. Bra oppmøte denne gangen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Bilen var polskregga. Er det baltikum? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Jepp. Nesten som på landstreffet i fjor der det dukket opp en russiskregga A-klasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted May 3, 2008 Author Share Posted May 3, 2008 De polakkene har vert i Norge å jobba i 3 år.. har jobbet mye sammen med dem.. De bor 5 min unna Tretten, så jeg ringte etter dem på tur opp Samme med Erik (300E) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Her prøver jeg å hause opp Innlandet til noe stort, og så skal du ødelegge sånn :( Snakker om å forvirre med fakta. Ganske ufint, ikke sant? Russerne kom vel i en Vaneo eller noe sånt tull? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Synd med været da.. Nå er det kommet til trondheim! Regn i hele dag, men hindrer ikke meg til å dra på byen.. Vært fint så lenge nå, så har lagret opp vår-kåthet i hele kroppen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_S Posted May 4, 2008 Share Posted May 4, 2008 Lillehammer i dag: Sol fra skyfri himmel og grei temperatur. Har innkvartert folk fra en hel russebil her hos meg i helgen p.g.a. russetreff, men når de snart setter nesa hjem mot Nord-Østerdal igjen skal jeg kaste meg rundt og skru mer bil så jeg forhåpentligvis får den på veien igjen i løpet av helgen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts