Jump to content

treff 1 mai

Rolf Åge
 Share

Recommended Posts

Nå nermer det seg treff igjen..

Kansje vi kunne samlet oss litt tidligere denne gangen? Få litt mere ut av treffet..

Kansje grille??

Er dette av interesse??

Er grilling på fredag, men det ble droppet sistgang pga regnvær :-)

Så det skjer ting, men hvor var du ?? hehe vi andre satt da samlet og drakk 96'n bar...

Du prater om landstreffet nå vel Thomas?

Der ser du hva som skjer når man bare sjekker uleste innlegg uten å se hvilket "område" det ligger under ja...  :-D

Meen kan jo sikkert ta meg en tur til innlandet jeg også, ser jo att alle andre fra jessheim og omegn drar ditt...

Du prater om landstreffet nå vel Thomas?

Der ser du hva som skjer når man bare sjekker uleste innlegg uten å se hvilket "område" det ligger under ja...  :-D

Meen kan jo sikkert ta meg en tur til innlandet jeg også, ser jo att alle andre fra jessheim og omegn drar ditt...

Er Thomas M et eksempel på at bar 96 ikke alltid er bra tro :mrgreen:

Guest 1042

Var artig tur det her. Må gjentas en eller annen gang.

Fikk sjekka speedo mot sånn måler langs veien. Den sa jeg kjørte i 81, mens speedo viste 82-83. Pretty close må jeg si.

Snittforbruk i henhold til kjørecomputer var rett under 0.6. Kan vel si at veien mellom Sand og Stange ble litt inspirerende, ellers ville vel forbruket ha vært godt under 0,5  :lol:

Faktisk ålreit å ligge i kolonne som kjørte normalt for en gangs skyld. Forrige gang jeg lå i kolonne med MB'er i Lillehammer og omegn så måtte jeg virkelig kjøre hardt for å holde følge. (med 230E helt tilbake til første landstreffet.). Så takk for fornuftig kjørestil. :)

Joda, grei tur det. Ikke så værst burgere heller. Moro å komma litt andre veier enn det en farter hver dag

Tror Sigurd fikk vervet et nytt medlem også :-)

God burger på Cadillac Cafe! Anbefales :-)

Her prøver jeg å hause opp Innlandet til noe stort, og så skal du ødelegge sånn :( :(

Snakker om å forvirre med fakta. Ganske ufint, ikke sant?

Russerne kom vel i en Vaneo eller noe sånt tull?

Lillehammer i dag: Sol fra skyfri himmel og grei temperatur. Har innkvartert folk fra en hel russebil her hos meg i helgen p.g.a. russetreff, men når de snart setter nesa hjem mot Nord-Østerdal igjen skal jeg kaste meg rundt og skru mer bil så jeg forhåpentligvis får den på veien igjen i løpet av helgen.. ;)