Jump to content
CHARLIE

Samletråd for 126-biler i markedet

Recommended Posts

Tenkte dette kunne være en samletråd for W126 biler som er til salgs i markedet. 

Her tenkte jeg at man kan legge ut aktuelle biler som er for salg. Kanskje noen andre på forumet kjenner til de aktuelle bilene? Kanskje man kan få noen råd og tips??

PS! Ikke glem å legge ved link til annonsene da :roll:

Kan vel ikke stemme? Er det i tilfelle bra at en så gammel bil er gått så lite??

Guest iNDiANER

Denne bilen er flottere i virkeligheten enn på bildene. Fælt stiv pris. Ser den flere ganger i uka, den pleier stå parkert i byen. Er ikke ofte man ser et slikt beist i så god stand - og så med 15-hulls originalfelger! Har lenge hatt lyst til å spørre eieren om bilen er til salgs, har truffet på henne noen ganger. Tviler på det blir noe handel for min del til den prisen, men dette er bil som er godt passet på! Er ei dame i slutten av 50-årene som kjører den daglig. Med andre ord ikke ungdomskjørt :)

Guest mercedes-mannen

Er dette noe å ha på?? Jeg fikk med meg at den ble lagt ut igår ja. Er det slekt av piloten som har denne?? Ser jo bra ut på bildene da.

Jeg ringte på bilen den skulle visst være bra teknisk men det trenktes noe kosmetisk rep pga lakkrust og et lakkrusthull i framskjermen han sa også at han måtte bytte fordelerlokk og plugger med ujevne mellomrom det var grunnet disse to feilene at han selger bilen så billig det var også velur intriør i bilen som var litt slitt i førersetet.

En gammel traver som er godt kjent i MBE avd. Stavanger dukket opp igjen:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14095576

Er dette noe å ha på?? Jeg fikk med meg at den ble lagt ut igår ja. Er det slekt av piloten som har denne?? Ser jo bra ut på bildene da.

Uvanlig negativ du var her da Charlie ?

Denne bilen frekventerte hyppig på mandagstreffene til MBE avd. Stavanger for noen år tilbake, og da så den ganske så godt ut.

Da har du misforstått KRAFTIG Thomas!! Jeg lurte på om denne var noe å ta vare på/samle på/ha på. Spurdte fordi jeg så at du kjente til bilen, og kanskje visste litt mer om stand og stilling. Jeg var overhodet ikke negativ i det hele tatt, og helt nederst i innlegget mitt kan du jo selv se at jeg syntes at bilen så veldig fin ut på bildene.

Ser i ettertid at innlegget mitt kunne misforstås, og at jeg nok burde skrevet det  annerledes. :wink:

En gammel traver som er godt kjent i MBE avd. Stavanger dukket opp igjen:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14095576

Denne bilen frekventerte hyppig på mandagstreffene til MBE avd. Stavanger for noen år tilbake, og da så den ganske så godt ut.

Jeg ringte også på den noen få minutter etter at den ble lagt ut. Visstnok far som eier den nå, som kjøpte fra sønn for et par år siden, og sønn skulle etter hva jeg forsto ha eid den en stund før der. Norsksolgt, viser det seg (kode 555 Norway), og med dertil passende lite utstyr. Men jeg syntes prisen var grei i og med at det er en facelift-bil, og at den så relativt hel ut. Tenningsproblematikken hørtes jo litt uggen ut, i og med at det ikke hadde hjulpet å skifte "alt" av tenningsdeler heller. Rust i forskjermene må man regne med til den prisen, men da mannen sa at den nok ikke var så fin innvendig heller, og at soltaket sto på grunn av at det var rust i taket også så følte jeg at dette nok ikke var et prosjekt for meg.

MVH Tore

Var ikke 18.000,- vannvittig billig for en slik?  :?

Hørtes vanvittig billig ut ut fra det som sto i annonsen. Men da selger fortalte om disse tenningsproblemene samt at det er rust i taket så konkluderte i hvertfall jeg med at prisen er mer "riktig" enn "billig". Og for en som kan gjøre mye jobb selv er det selvsagt mye facelift-126 for lite penger. Men det er altså mye jobb før den er ferdig.

MVH Tore

Var ikke 18.000,- vannvittig billig for en slik?  :?

Hørtes vanvittig billig ut ut fra det som sto i annonsen. Men da selger fortalte om disse tenningsproblemene samt at det er rust i taket så konkluderte i hvertfall jeg med at prisen er mer "riktig" enn "billig". Og for en som kan gjøre mye jobb selv er det selvsagt mye facelift-126 for lite penger. Men det er altså mye jobb før den er ferdig.

MVH Tore

Åja, slik å fortå.

Er det gamle bilen til Charlie..??

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14333431&sid=xz8rgehvcwx295061&WT.svl=Bilde

Så uansett meget pen ut.... :P

Kongekjørt er jo litt drøyt bare fordi kongen har sitti på i den ved et par anledninger.

Det overrasker meg stadig hvor lite jobb folk legger i annonsene sine. Såpass lite tekst og bare ett bilde. På det ene bildet så er jo bilen møkkete i tillegg. Det hadde ikke tatt mange sekundene å dratt litt bremsestøv av felgen f.eks.