Jump to content
CHARLIE

Samletråd for 123- biler i markedet

Recommended Posts

Absolutt!  :) Jeg fikk tilsendt artikkelen før i dag også. 1,3 mill gikk den for i fjor. (tror jeg det var) Jeg har allerede en kopi, så drømmer meg bort med den så lenge  :lol: kanskje de ringer fra Hamar i kveld

200 med automat, må bruke litt suppe. Utrolig flott bil! 👍 😀 Prismessig, hva skal en si. Det er en ny w123 man kjøper her. Er jo samlerobjekt, det er det vel ingen tvil om. Er jo ikke noe du kjøper å bruker som vinterbil akkurat 😁

Den der ga jo ny definisjon for hva strøken er.  Sjekk bare hvor hel og lite slitt juksesømmen for de innvendig håndtakene er!

Hadde sansen for den derre reservelysboksen på bilde nummer 100 og 101!

spacer.png

Litt senk, andre felger og hvite blinkers så hadde den blitt flott denne der. ;)

22 hours ago, Stig said:

Den der ga jo ny definisjon for hva strøken er.  Sjekk bare hvor hel og lite slitt juksesømmen for de innvendig håndtakene er!

Hadde sansen for den derre reservelysboksen på bilde nummer 100 og 101!

spacer.png

Den der stopper jeg opp for å se nermere på også. Kul kuriositet. Mon tro den var original? 

On 11.11.2019 at 21.55, Stig said:

Sjekk bare hvor hel og lite slitt juksesømmen for de innvendig håndtakene er!

Aaah, un Aficionado! Det er det sikkert veldig mange andre enn reinspikka W123-entusiaster som legger merke til, Stig!  :notworthy:  :classic_biggrin:

Edited by Olaf

Var mange farger og dårlige justeringer på dører og skjermer her. Ellers ser det ikke gale ut

Ja, så det var litt her og der. Mener jeg har sett den i klubben før, men husker ikke hvem som hadde den 🤔 kjekt med noe historikk med hensyn til rust og vedlikehold 

Kan det være den som tidligere eiere henviste til en i fra mercedesklubben som hadde sett over den og fortalt hvor fin den var.. Den som var full av rustflekker??

Edited by Deltaone

Var ikke den veldig rusten den? Jeg mimrer når du sier det. Men mener det var en i klubben som hadde en maken farge. Han solgte meg coupe fangere på den, og Torstein kjøpte noe av han. Kan godt hende jeg rører her 🤔 (til en forandring 😁

Den som stod på finn i fjord var ikke eidav en her inne. Og ja den hadde jo rust over alt..

Mye rust? Din? 
Dette er ikke en av mine 123... Kjenner ikke tilstanden, står i annonsen at rust sveising må påregnes. Håper noen redder, C123 er tøft

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk