Sven Håkon Posted June 12, 2020 Author Share Posted June 12, 2020 Takk! Og nope, men denne gang slettet faktisk Trafikkstasjonen begge punktene relatert til spacerne - hvorfor de da ikke like greit kunne ha slettet de to andre også virker mer som om prinsipielle enn praktiske hensyn ligger bak, men hva vet vel jeg 🤷♂️ Bilen er uansett klar for etterkontroll på verksted nå, noe som bør ta 3 minutter å få unnagjort 🤞 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 17, 2020 Author Share Posted June 17, 2020 Og dermed var bilen nok en gang EU-godkjent 👍 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 17, 2020 Share Posted June 17, 2020 Alltid like tilfredsstillende 👍😀 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 26, 2020 Author Share Posted June 26, 2020 Da var denne bilen på vei videre i livet. Etter 12,5 år i mitt eie ble den solgt til en kompis som også har lånt den de siste månedene. Tiden vi vise hvor smart det var å selge bil til en venn, men vi har i det minste avklart at jeg ikke er spåmann og han ikke har kjøpt en nybil. Jeg la inn en klausul om fortrinnsrett ved et eventuelt videresalg/skroting, kan godt se for meg at den blir benyttet på et senere tidspunkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 26, 2020 Share Posted June 26, 2020 Selges som vrak, men det meste fungerer akkurat nå. Må sees og prøves av kjøper før salg. Da har du ditt på det rene 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 Er det første bilen du har solgt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 29, 2020 Author Share Posted June 29, 2020 1 hour ago, Stian said: Er det første bilen du har solgt? 🤔 Ja, jeg tror det.. Merkelig følelse... 😯 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts