Jump to content

280TE - AMG Replika

_s_y_v_e_r_s_e_n_
 Share

Recommended Posts

Askebeger fra; Peachtree, J.Walker, Passport Scotch, Beck's, Beefeater, famous Grouse, Marlboro (metall), Kent, wills's Capstan, cutty sark, Martine, Finalndia, Ballentines, Lanson Champagne, Berentzen, Martell, Champagne sigarette filter, Pilsner  Guld Nielsen, Pilsner Urguell, Prince (metall), Drikk solo, Basic cigarettes, Faxe (div) , Times sigarettes, Camel (div. også ett uten camel tekst og kamel), Dunhill, Benson & Hedges, Bacardi Breezers, 

Div vannmugger; B & W scotch, Dunhill (div), Dewars, J.Walker, Haig, Long John

Tenker med gru på hvor mange askebeger vi kastet når vi fikk nye fra enten konkurrerende leverandør, eller eksisterende.... Mange av de store koster jo rundt kr.500,- i dag, og vi kastet dem på fyllingen som freesbe.. 🤢

Edited by Deltaone

8 hours ago, Deltaone said:

Går i alkohol og sigarett reklame. Er det noen du mangler? Har ingen typiske norske nå annet enn et Solo som er til overs.

Mangler og mangler, blir mye sporadisk jeg kommer over der og da som kan passe inn med den plassen jeg har. Solo skilt? Kan du sende meg et bilde på PM 😀

8 hours ago, Deltaone said:

Askebeger fra; Peachtree, J.Walker, Passport Scotch, Beck's, Beefeater, famous Grouse, Marlboro (metall), Kent, wills's Capstan, cutty sark, Martine, Finalndia, Ballentines, Lanson Champagne, Berentzen, Martell, Champagne sigarette filter, Pilsner  Guld Nielsen, Pilsner Urguell, Prince (metall), Drikk solo, Basic cigarettes, Faxe (div) , Times sigarettes, Camel (div. også ett uten camel tekst og kamel), Dunhill, Benson & Hedges, Bacardi Breezers, 

Div vannmugger; B & W scotch, Dunhill (div), Dewars, J.Walker, Haig, Long John

Tenker med gru på hvor mange askebeger vi kastet når vi fikk nye fra enten konkurrerende leverandør, eller eksisterende.... Mange av de store koster jo rundt kr.500,- i dag, og vi kastet dem på fyllingen som freesbe.. 🤢

Ja man kan jo tenke på det i ettertid, men sånn er det. Har selv kaster flere 100k som frisbee selv. Men det var Kathrineholm fat 🙈

• Sad 1

• 3 weeks later...

Har endelig klart å løsne justeringsskruen for tomgangen. Tok mange uker med spray. Da er det håp 👍 Skal få hjelp til å få den justert. Går veldig høyt på tomgang. Er det noen i forumet som bor i nærheten av Halden som påtar ser noe skruing, å som kan litt gammel Benz? 

20210629_120218.jpg

Edited by _s_y_v_e_r_s_e_n_
  • Like 1

• 2 weeks later...
23 hours ago, HenningN said:

Veldig bra Syversen emoji106.png Blir det PKK og luftetur snart?

Sent fra min SM-G973F via Tapatalk

Det er en del jobb med eksosrør, så må få fikset dette. Nå har det gått såpass lang tid,  at jeg er ikke helt oppdatert på hva som gjenstår. Det lukter også bensin ved bilen når sola står på, mon tro det er en slange som er lekk. Dette må også sjekkes

On 15.7.2021 at 12.10, Jan S said:

Litt av en stue du har 👍 Tar av meg hatten!

Går ut fra at du har behagelige temperaturer om vinteren?

Takk for det! Har blitt veldig trivelig der nå. Jobber med andre veggen for mer strøm. Har montert varmepumpe som skal kobles til samtidig. Så håper det går mot en varm vinter ja 😊

• Like 1

• 3 weeks later...
On 7/13/2021 at 9:39 AM, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said:

Det lukter også bensin ved bilen når sola står på, mon tro det er en slange som er lekk. Dette må også sjekkes

Har du hatt av tanken? De små rørene som går ut på høyre side på toppen har en tendens til å bli litt morkne pga all driten som samler seg der ...

4 hours ago, Alexander said:

Har du hatt av tanken? De små rørene som går ut på høyre side på toppen har en tendens til å bli litt morkne pga all driten som samler seg der ...

Ja tanken har slått meg, at det kan være der. Men det er tørt å fint der. Men kanskje slangene er såpass morene at det siver ut lukt. Men lukta er ikke inni bilen, det er utvendig

16 hours ago, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said:

Ja tanken har slått meg, at det kan være der. Men det er tørt å fint der. Men kanskje slangene er såpass morene at det siver ut lukt. Men lukta er ikke inni bilen, det er utvendig

Hvis du ikke har byttet alle slangene enda, er det like greit å bare gjøre det. Mine var ganske så morkne. Den største jobben er å jekke opp bilen :-)

• 3 weeks later...
On 25.8.2021 at 15.40, Stian said:

Ja? Vil du ha deg bil? Har bare lagt den ut mens jeg holder på her. Absolutt ingen stress med salg. Var bare for å vinne litt tid. Holder på med 280'n,  samt garasjen, så om noen var interessert var det greit, om ikke bare tar jeg den inn etterhvert når jeg kommer i mål med andre ting 😅

• 1 month later...