Jump to content

280TE - AMG Replika

_s_y_v_e_r_s_e_n_
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...

Disse felgene jeg pusset opp i 2008 holder seg rimelig bra i den blanke kanten. Selve felgen, eller lakken på felgene har krakkelert her og der ser det ut til, men det et ikke noe stort problem. Men strøkne er dem ikke lengre, da må en ny runde til. Jeg ble rådet til å IKKE ha klarlakk på den blanke kanten, det rådet er veldig godt. For jeg har ikke måtte polere disse så mye for å holde dem ok. Men noen prikker er det her og der. Tror dem hadde sett vesentlig værre ut med klarlakk på

IMG_20210203_191744_743.jpg

Felgene ser veldig bra ut Syversen. Uber gromt med originale AMG hjul

Disse felgene jeg pusset opp i 2008 holder seg rimelig bra i den blanke kanten. Selve felgen, eller lakken på felgene har krakkelert her og der ser det ut til, men det et ikke noe stort problem. Men strøkne er dem ikke lengre, da må en ny runde til. Jeg ble rådet til å IKKE ha klarlakk på den blanke kanten, det rådet er veldig godt. For jeg har ikke måtte polere disse så mye for å holde dem ok. Men noen prikker er det her og der. Tror dem hadde sett vesentlig værre ut med klarlakk på
IMG_20210203_191744_743.thumb.jpg.2d137884416f5cc8751bff08dcee87bf.jpg

Sent fra min SM-G973F via Tapatalk

• 4 weeks later...
  • 2 months later...

Jeg har i en lengre periode nå holdt på med andre ting. For å få mer plass i garasjen (selv om det kanskje ikke ser sånn ut), så gikk jeg inn for å få en del mer strøm. Det har vært et savn i mange år. 10 år faktisk.  Så jeg har bygd om garasjen litt. Rev veggen å la opp ny strøm, å lukket etterpå. Det er litt vanskelig å se, men jeg har ikke beveget meg noe utifra den plassen jeg hadde når hyllene sto der. Så jeg startet med å bygge en bod der jeg kunne lagre alt jeg hadde i garasjen først. Dette ble mye mer omfattende enn først tenkt, men nå er det iallefall en isolert bod med masse hyller etc. Dette tok en 3 ukers tid å ferdigstille.  Så var det å fortsette på veggen i garasjen. Jeg har utdannelse innen mur, så måtte samtidig finne på noe med tegl fra 1600 tallet fra en historisk bygning i byen. Dette er ingen fasade stein, det er mer utfyllingstein til innervegger. For å få litt spill i dette fikk jeg tak på fasadestein fra seint 1800 begynnelsen av 1900 tall. Jeg har i hele mitt liv samlet på gamle ting og tang, så det ble naturlig med en industriell stil med plass til min identitet. Det blir mitt eget lille museum om jeg skal bruke den betegnelsen.  Når veggen sto ferdig fikk jeg lyst til å bygge meg noen stoler for å få en liten sittekrok. Er ikke riktig ferdig enda, men begynner å se slutten på den største jobben 😊 Det blir litt sånn med bilene mine, at det er ikke liv om å gjøre å bli ferdig, men jeg blir nok ferdig med tiden. Jeg har fryktelig mange hobbyer,  og fryktelig mye ideer jeg ønsker å sette til verden. Så jeg går igrunn fra det ene til det andre hele tiden. Har samtidig noe å gjøre hele tiden når tiden tillater det. Det er ikke noe stress, det skal ikke være noe stress 

20210613_163515.jpg

pPzqc.jpg

20210503_062937.jpg

20210523_213734.jpg

Edited by _s_y_v_e_r_s_e_n_
  • Like 1

Fyrstikk esker er kjekt!! Har også noen sigarer bla Sorte mand i en flott eske. Begynner å bli litt gamle nå da, for det merket gikk vel ut i 2008 el noe. Pluss jeg har masse restaurant ting, og sikkert 30 reklame askebeger.. Morsom å drive på med litt annet en bil. Har en fb gruppe som dreier seg om en gammel restaurant i Tønsberg.

Bygget om garasjen min også, så det ble plass til 3 biler og en moped i front, og boden flyttet bak og med plass til en bil der også. Resten på låven i Sandefjord.

Skal bli morsom å se den sølvpilen din ferdig, den dagen tar jeg kanskje en tur!

Edited by Deltaone

1 hour ago, Deltaone said:

Fyrstikk esker er kjekt!! Har også noen sigarer bla Sorte mand i en flott eske. Begynner å bli litt gamle nå da, for det merket gikk vel ut i 2008 el noe. Pluss jeg har masse restaurant ting, og sikkert 30 reklame askebeger.. Morsom å drive på med litt annet en bil. Har en fb gruppe som dreier seg om en gammel restaurant i Tønsberg.

Bygget om garasjen min også, så det ble plass til 3 biler og en moped i front, og boden flyttet bak og med plass til en bil der også. Resten på låven i Sandefjord.

Skal bli morsom å se den sølvpilen din ferdig, den dagen tar jeg kanskje en tur!

Så gøy!  Det har blitt litt vel mye fyrstikkesker da, er vel rundt 500 stk kanskje. Har begynt i det små å selge litt små slumper på FB. Startet å "samle" (ta vare på) sigarer for ca 25 års tid siden, men nesten alt ble ødelagt på grunn av feil lagring.  Så har bare noen få igjen. En annen ting som jeg liker godt er norskavlet tobakk. Så det går litt i det for tiden. Samt noe askebeger da 😊 Hvilke har du? Ja, du må ta deg en tur, hadde vært veldig hyggelig 👍