tommern57 Posted May 13, 2020 Share Posted May 13, 2020 Gardina gikk på min når jeg fikk "parkeringsbulk". Skifta bag og innertaket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted May 13, 2020 Share Posted May 13, 2020 Jeg er jo helt enig i at deler kan byttes, jeg sier bare at det ikke er gratis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted May 13, 2020 Share Posted May 13, 2020 Har ikke lest alt her, men styr unna å overta og fikse et kondemnert bil selv/ på egen regning. Min gamle e280 4 matic ble takstet til å koste 120.000,- å reparere, men kom på 160.000,-. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 13, 2020 Author Share Posted May 13, 2020 Fikk en hyggelig telefonsamtale i dag, bilen blir fikset, JIPPI 👍😀 Ahh, det var digg... Får den tilbake om en ukes tid. Nei, dette var deilig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted May 13, 2020 Share Posted May 13, 2020 Grattis, det var gode nyheter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted May 13, 2020 Share Posted May 13, 2020 3 hours ago, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said: Fikk en hyggelig telefonsamtale i dag, bilen blir fikset, JIPPI 👍😀 Ahh, det var digg... Får den tilbake om en ukes tid. Nei, dette var deilig Det var nok den beste løsningen. Og kjenner jeg deg rett kommer du vel til å gå minst to runder rundt den før du sier takk og kjører hjem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 14, 2020 Author Share Posted May 14, 2020 Absolutt 👍 😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 14, 2020 Author Share Posted May 14, 2020 (edited) https://youtu.be/GYn5aHPi6I8 Edited May 14, 2020 by _s_y_v_e_r_s_e_n_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 23, 2020 Author Share Posted May 23, 2020 Ingen som har lyst på en 300tdt? 😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted May 23, 2020 Share Posted May 23, 2020 Det er nok noen som kunne tenkt seg denne TDT’n din, virker til å være hel ved den bilen! Viktigste er jo at den er bra for rust, derimot bør den være «key ready» til den summen du antyder(110.000?). 100k ++ er en anselig sum (må se bort fra hva disse annonseres for i det vide utland, nå er vi i Norge hvor vi ikke vil betale for slike skatter)for en gammel traver så her vil stort sett folk ha det servert klar for tur, automatutfordringen blir her en stopper for salg til den prisen. Er den annonsert noen plass? Finner den ikke på Finn.no?? Min erfaring fra å selge biler det siste året er å bare la de ligge ute og smøre seg med tolmodighet, det har tatt meg fra 1 uke til 4 mnd å selg helt kurante biler som er lagt ut i nedre prissjikt av den aktuelle typen, kjøperen kommer plutselig... jeg synes dette er en griserå 123 bil, sjarmerende turbodiesel, kul farge som både gjør seg bra i orginalstuket og tøff om en velger å senke/større felger etc, godt utstyrt og meget bra stand!! masse lykke til med salg, kjøper vil her være svært heldig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 24, 2020 Author Share Posted May 24, 2020 Sånn, da har jeg gått ned ytterligere 10k, så får vi se om det er noe napp å få. Jeg vet neste vil få en sabla god bil. Jeg er også interessert i en sedan, så mulighetene er flere for en deal ved rett bil 👍😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted May 24, 2020 Share Posted May 24, 2020 Hm... Fiks automaten og legg den tilbake til 150.000,-. -Det er den verdt, men ingen vil handle den med defekt automat uten at du kaster bilen etter dem. -De fleste pensjonister som vil handle denne for å hedre yngre dager i en slik bil har nok 20 tommeltotter, og ringer de B.o.s for å sjekke pris så vet du nok hva som skjer... De skal nok betale mer for nøkkelklar bil.. Og du er såååå nærme nå! Husker du de bilene jeg tok bilde av på huggeriet i Hoff? Noen av de har vel kanskje automat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 24, 2020 Author Share Posted May 24, 2020 Jeg er bare så drit lei av å skru. Hakke kropp til det heller akkurat nå. Jeg vet ikke om jeg kan skru prisen opp etter rep. For jeg vet ikke om interessen for bilen er der. Ser iallefall ikke sånn ut akkurat nå. Jeg hadde selv tenkt, jaha, den sto til salgs for 100k, å nå forlanger han 150k. Da har jeg plutselig 50k å prute på. Da står jeg der da, med en bil jeg ikke får solgt. Tenker kanskje det er bedre å få solgt den billig å at andre kan gjøre den ferdig.. Men med vekslende meninger kan det hende det snur 😂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted May 24, 2020 Share Posted May 24, 2020 Ikke en dritt er lett å selge nå om dagen. Jeg har 25 annonser inne på finn.no og flere av tingene er til halv pris. -Jeg har t.o.m samleobjekter av stor internasjonal interesse, men selges det? -Nei. Bilen min gidder jeg ikke å aventere engang. Spiller ingen rolle, etter min mening, om du øker prisen, for det kommer nye folk og ser annonsen for første gang hver uke/dag som ikke har sett prisen før. Og spør de så er jo forklaringen enkel. Du snubler på en måte en meter før målstreken nå kompis! -Sett den bort til arbeidslysten og helsa biter deg i rompa! Men du må jo ta den avgjørelsen som for deg føles riktig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 24, 2020 Author Share Posted May 24, 2020 Ja, jeg har det med å snuble rett før mål 🙈 egentlig... Vi får se hva tiden bringer. Nå er det to dager igjen av annonseringen, så det er mulig det blir en liten tenkepause etter det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted May 24, 2020 Share Posted May 24, 2020 Det er nok lite folk med penger til overs nå for dagen, jeg ser mange bilannonser som har stått lenge. Hvis du ikke har stor pengemangel akkurat nå, så vil den kanskje ha godt av en hvilepause under en støvbeskyttende presenning i garasjen... Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 10, 2020 Author Share Posted June 10, 2020 Da er både 300tdt og 220TE solgt. Ut på nye eventyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HåvardR Posted June 10, 2020 Share Posted June 10, 2020 9 minutes ago, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said: Da er både 300tdt og 220TE solgt. Ut på nye eventyr Gratulerer med salget! Fekk du rund det du hadde 300tdt-en annonsert for på slutten? Blir det noe nytt spennende 😁? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 11, 2020 Author Share Posted June 11, 2020 9 hours ago, HåvardR said: Gratulerer med salget! Fekk du rund det du hadde 300tdt-en annonsert for på slutten? Blir det noe nytt spennende 😁? Det ble dårlige greier, alle skal prute uansett hvor billig det er. Men jeg tenker markedet bestemmer, og at jeg glemmer dette fort når jeg får nye prosjekter 🙈😀 Neste nå blir en 280E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 23, 2020 Author Share Posted June 23, 2020 Da er bilen klar for nye eventyr... Litt vemodig egentlig. Var utrolig deilig å kjøre den, bortsett fra at automaten giret litt hardt. Men i oppoverbakke, dvs når kassa fant ut at den skulle gire ned, giret den veldig pent og mykt. Her står den klar i en annen by for henting. Skal til en annen kant av landet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 7, 2020 Author Share Posted July 7, 2020 Mampe ala _s_y_v_e_r_s_e_n_ 👍😁 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HåvardR Posted July 7, 2020 Share Posted July 7, 2020 Gratulerer! Om du ikkje har sett det sjølv; dette er vel ingen 123 🤣 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 7, 2020 Author Share Posted July 7, 2020 Har jeg kjøpt feil 🤭 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted July 7, 2020 Share Posted July 7, 2020 On 6/10/2020 at 9:41 PM, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said: Da er både 300tdt og 220TE solgt. Ut på nye eventyr Oppdaget det først nå...... at du ikke hadde solgt 280TE'en, men 220TE... Nå ble jeg glad!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HåvardR Posted July 7, 2020 Share Posted July 7, 2020 21 minutes ago, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said: Har jeg kjøpt feil 🤭 Det ser slik ut, men pøs på med bilder så vi kan konkludere 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts