Jump to content

280TE - AMG Replika

_s_y_v_e_r_s_e_n_
 Share

Recommended Posts

3 hours ago, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said:

Fikk en hyggelig telefonsamtale i dag, bilen blir fikset, JIPPI 👍😀 Ahh, det var digg... Får den tilbake om en ukes tid. Nei, dette var deilig 

Det var nok den beste løsningen. Og kjenner jeg deg rett kommer du vel til å gå minst to runder rundt den før du sier takk og kjører hjem. ;)

• 2 weeks later...

Det er nok noen som kunne tenkt seg denne TDT’n din, virker til å være hel ved den bilen! Viktigste er jo at den er bra for rust, derimot bør den være «key ready» til den summen du antyder(110.000?). 100k ++ er en anselig sum (må se bort fra hva disse annonseres for i det vide utland, nå er vi i Norge hvor vi ikke vil betale for slike skatter)for en gammel traver så her vil stort sett folk ha det servert klar for tur, automatutfordringen blir her en stopper for salg til den prisen. Er den annonsert noen plass? Finner den ikke på Finn.no?? Min erfaring fra å selge biler det siste året er å bare la de ligge ute og smøre seg med tolmodighet, det har tatt meg fra 1 uke til 4 mnd å selg helt kurante biler som er lagt ut i nedre prissjikt av den aktuelle typen, kjøperen kommer plutselig...

jeg synes dette er en griserå 123 bil, sjarmerende turbodiesel, kul farge som både gjør seg bra i orginalstuket og tøff om en velger å senke/større felger etc, godt utstyrt og meget bra stand!!

masse lykke til med salg, kjøper vil her være svært heldig!

Hm... Fiks automaten og legg den tilbake til 150.000,-. -Det er den verdt, men ingen vil handle den med defekt automat uten at du kaster bilen etter dem. -De fleste pensjonister som vil handle denne for å hedre yngre dager i en slik bil har nok 20 tommeltotter, og ringer de B.o.s for å sjekke pris så vet du nok hva som skjer... De skal nok betale mer for nøkkelklar bil.. Og du er såååå nærme nå!

Husker du de bilene jeg tok bilde av på huggeriet i Hoff? Noen av de har vel kanskje automat?

Jeg er bare så drit lei av å skru. Hakke kropp til det heller akkurat nå. Jeg vet ikke om jeg kan skru prisen opp etter rep. For jeg vet ikke om interessen for bilen er der. Ser iallefall ikke sånn ut akkurat nå. Jeg hadde selv tenkt, jaha, den sto til salgs for 100k, å nå forlanger han 150k. Da har jeg plutselig 50k å prute på. Da står jeg der da, med en bil jeg ikke får solgt. Tenker kanskje det er bedre å få solgt den billig å at andre kan gjøre den ferdig.. Men med vekslende meninger kan det hende det snur 😂

Ikke en dritt er lett å selge nå om dagen. Jeg har 25 annonser inne på finn.no og flere av tingene er til halv pris. -Jeg har t.o.m samleobjekter av stor internasjonal interesse, men selges det? -Nei. Bilen min gidder jeg ikke å aventere engang. Spiller ingen rolle, etter min mening, om du øker prisen, for det kommer nye folk og ser annonsen for første gang hver uke/dag som ikke har sett prisen før. Og spør de så er jo forklaringen enkel. 

Du snubler på en måte en meter før målstreken nå kompis! -Sett den bort til arbeidslysten og helsa biter deg i rompa!

Men du må jo ta den avgjørelsen som for deg føles riktig.

Det er nok lite folk med penger til overs nå for dagen, jeg ser mange bilannonser som har stått lenge. Hvis du ikke har stor pengemangel akkurat nå, så vil den kanskje ha godt av en hvilepause under en støvbeskyttende presenning i garasjen... :classic_smile:

Med vennlig hilsen, Olaf

• 3 weeks later...

9 minutes ago, _s_y_v_e_r_s_e_n_ said:

Da er både 300tdt og 220TE solgt. Ut på nye eventyr

Gratulerer med salget! Fekk du rund det du hadde 300tdt-en annonsert for på slutten?

Blir det noe nytt spennende 😁?

9 hours ago, HåvardR said:

Gratulerer med salget! Fekk du rund det du hadde 300tdt-en annonsert for på slutten?

Blir det noe nytt spennende 😁?

Det ble dårlige greier, alle skal prute uansett hvor billig det er. Men jeg tenker markedet bestemmer, og at jeg glemmer dette fort når jeg får nye prosjekter 🙈😀 Neste nå blir en 280E 

• 2 weeks later...

Da er bilen klar for nye eventyr... Litt vemodig egentlig. Var utrolig deilig å kjøre den, bortsett fra at automaten giret litt hardt. Men i oppoverbakke, dvs når kassa fant ut at den skulle gire ned, giret den veldig pent og mykt. Her står den klar i en annen by for henting. Skal til en annen kant av landet

DSC_2239.JPG