_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 8, 2019 Author Share Posted September 8, 2019 Nja, til den prisen så bør du ikke legge noe arbeid i det. Det er en bil jeg skal selge, så gidder ikke legge så mye i det. Da blir det en annen rimeligere løsning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted September 8, 2019 Share Posted September 8, 2019 Jeg prøvde å selge et sett for han for en stund tilbake, de ble ikke solgt og ligger hos han enda: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=81444592 Disse er pulverlakkert grå (ikke sølv) og disse ble avertert til 8000 (i et håp om å ikke få alt for lave skambud) med dekkene som sto på da. Jeg vet ikke om dekkene står på disse felgene enda eller ikke. Disse her kan han nok la gå ganske billig vil jeg tro. 15" stål har jeg liggende flere sett av, et som er sandblåst og lakkert med svart blank lastebil lakk og flere andre sett i forskjellige tilstander. Kan være grei på pris da jeg ikke har bruk for dem lenger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted September 8, 2019 Share Posted September 8, 2019 Hva slags modell er den allbruksbilen din med ny stjerne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted September 8, 2019 Share Posted September 8, 2019 Hva slags modell er den allbruksbilen din med ny stjerne? Ut i fra grillen vil jeg gjette på W204. Spent på å se om jeg får rett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 8, 2019 Author Share Posted September 8, 2019 Jeg prøvde å selge et sett for han for en stund tilbake, de ble ikke solgt og ligger hos han enda: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=81444592 Disse er pulverlakkert grå (ikke sølv) og disse ble avertert til 8000 (i et håp om å ikke få alt for lave skambud) med dekkene som sto på da. Jeg vet ikke om dekkene står på disse felgene enda eller ikke. Disse her kan han nok la gå ganske billig vil jeg tro. 15" stål har jeg liggende flere sett av, et som er sandblåst og lakkert med svart blank lastebil lakk og flere andre sett i forskjellige tilstander. Kan være grei på pris da jeg ikke har bruk for dem lenger. 15" stålfelger er absolutt aktuelt. Hva tenker du på de lakkerte? Hva slags modell er den allbruksbilen din med ny stjerne? Hva slags modell er den allbruksbilen din med ny stjerne? Ut i fra grillen vil jeg gjette på W204. Spent på å se om jeg får rett Ja, det er det! Nå er den klar for vinteren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 8, 2019 Author Share Posted September 8, 2019 Å ja, det er en avantgarde levert originalt uten panserstjerne. Men det å kjøre Mercedes-Benz uten panserstjerne, er som 17 mai uten flagg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted September 17, 2019 Share Posted September 17, 2019 Du kan ikke ha to stjerner foran... finnes lover imot sånt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 17, 2019 Author Share Posted September 17, 2019 Egentlig liker jeg den classiske grillen bedre. Den uten stor stjerne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 17, 2019 Share Posted September 17, 2019 Jeg er enig med Wicky; Enten stor stjerne i grillen eller stående stjerne på panseret - aldri begge deler. Med det sagt så er det så vidt jeg vet enkelt å bytte ut grillen på 204, kanskje du finner noen som er interessert i Avantgarde-look på sin Classic/Elegance og kan bytte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 17, 2019 Author Share Posted September 17, 2019 Er enig i det. Ja, det er sikkert noen som vil ha den. Men tenker den følger bilen til nestemann. For det kunne vært fint med en annen grill uten stjerne. Det er viktigere for meg å se den stjerna innvendig, enn hva det er fra utsiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted September 17, 2019 Share Posted September 17, 2019 Jeg hørte om en som fikk varetekt frem til rettsaken, og betinget dom med 5 års prøvetid, for å kjøre med dobbel stjerne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 17, 2019 Author Share Posted September 17, 2019 Joa, men jeg har det ikke for vane med å bli slått ned rett før jeg skal kjøre, så jeg ser igrunn ikke så mange stjerner heller Dessuten er jeg ufrivillig avholdsmann pga podagra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted September 17, 2019 Share Posted September 17, 2019 Dessuten er jeg ufrivillig avholdsmann pga podagra Det trenger du ikke være....bare be legen om resept på Zyloric, så kan du glede deg over et glass i ny og ne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 17, 2019 Author Share Posted September 17, 2019 Må gå på allupur resten av livet. Jeg kan ta et glass vin eller to i ny og ne da. Jeg er ikke 20 år lengre, så det er ikke så veldig farlig med å gå glipp av flatfyll heller Det kan jo hende ungdomstiden gjorde utslag i podagraen også, hvem vet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 17, 2019 Author Share Posted September 17, 2019 Noe sånt hadde passet bilen tror jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted September 17, 2019 Share Posted September 17, 2019 Til serie 1: https://finndel.no/bildeler.aspx?dk=1611&bk=351502 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted September 17, 2019 Share Posted September 17, 2019 Ikke noe gruppe press... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 18, 2019 Author Share Posted September 18, 2019 Gruppepress Hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HåvardR Posted September 18, 2019 Share Posted September 18, 2019 Værsågod: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=136522849 Fruen har w204 Elegance med stjerne i grillen (men ikkje på panseret siden det er forbud mot slikt ) Har forsøkt å få ho over på ein slik grill og stjerne på panseret, men det er totalt nekt. Ho liker visst avantgarde grillen best... Eg meina dog som deg at det må være stjerne på panseret Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Posted September 18, 2019 Share Posted September 18, 2019 Må gå på allupur resten av livet. Jeg kan ta et glass vin eller to i ny og ne da. Jeg er ikke 20 år lengre, så det er ikke så veldig farlig med å gå glipp av flatfyll heller Det kan jo hende ungdomstiden gjorde utslag i podagraen også, hvem vet Me too... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 18, 2019 Author Share Posted September 18, 2019 Værsågod: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=136522849 Fruen har w204 Elegance med stjerne i grillen (men ikkje på panseret siden det er forbud mot slikt ) Har forsøkt å få ho over på ein slik grill og stjerne på panseret, men det er totalt nekt. Ho liker visst avantgarde grillen best... Eg meina dog som deg at det må være stjerne på panseret Så fint! Tusen takk! Har sendt han en melding nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HåvardR Posted September 20, 2019 Share Posted September 20, 2019 Krysse fingrane for at handelen går i hamn også gleder vi oss til nytt bilde når den er montert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted September 20, 2019 Share Posted September 20, 2019 Jeg har gjort klar en slik: https://www.politiet.no/tjenester/anmelde-tyveri-eller-skade/anmeldelse/ -pkt 4 for de som er tvil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 21, 2019 Author Share Posted September 21, 2019 Vil de tidligere bildene bli synlig etterhvert tro? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Enga Posted September 21, 2019 Share Posted September 21, 2019 Får håpe det, ser ikke bilder i starten av tråden din enda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts