HenningN Posted August 5, 2019 Share Posted August 5, 2019 Du det er bare hyggelig å høre Rå bil, moro at den har fått se dagslys Sent fra min SM-G955F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 6, 2019 Author Share Posted August 6, 2019 Ja, måtte lufte den litt. Har ikke vært i gang siden jeg hentet den fra lakkereren, å det er jo et år siden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Vet du at Hof Bilopphuggeri har en haug med w123, bokstavelig talt ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Kanskje du finner den lista du leiter etter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Det var en fin opplysning, takker og bukker! Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Det var en fin opplysning, takker og bukker! Med vennlig hilsen, Olaf Du må være super høflig når du kontakter dem, ta av hatten og nærmest be om unnskyldning for at du forstyrrer dem. Da kan det være at du har flaks og får lov til å kjøpe noe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 8, 2019 Author Share Posted August 8, 2019 Ja, der har jeg vært! Veldig sær type. Måtte som du sa, be om unnskyldning for å få kjøpt noe, selv om det var levebrødet hans. Husker jeg hadde mine tanker om at det ble med den turen. Men er det noen som kan hjelpe meg med et delenummer til den lista? Kanskje jeg finner den på ebay? Jeg har jo flyttet delelageret mitt dit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 17, 2019 Author Share Posted August 17, 2019 Har siden sist fått lakkert den ene støtfangeren. Disse pølsene, er disse å få tak i noe sted mon tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 Dele nr.: A1238850021 Du finner dem i bøtter å spann på ebay. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 17, 2019 Author Share Posted August 17, 2019 Du er jo et vandrende leksikon! Takk for hjelpen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 31, 2019 Author Share Posted August 31, 2019 Da var lista på Har også heisa 300tdt'n til original høyde i dag. Noen som har 15" barock med sommerhjul å selge meg? Satt bare på noen dekk jeg hadde, å det var selvfølgelig vinterdekk Den er lav bak pga hydraikken ikke har fylt demperne enda. Ser fantastisk ut med 15" stål og kapsler! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HåvardR Posted August 31, 2019 Share Posted August 31, 2019 Du kan godt ha kapsler på 300tdt-en, det såg egentlig veldig flott ut! I original stand er det lite som slår kapsler synes eg Elles ser den kjempefin ut, har du fått brukt den noe? Ser ut som skilta er av Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted August 31, 2019 Share Posted August 31, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 31, 2019 Author Share Posted August 31, 2019 Jeg synes også kapsler er kjempefint. Det er bare det, at barock var mer vanlig på toppmodellene. Nei, har ikke brukt den enda. Det er skilter på den, men den er ikke EU ok enda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted August 31, 2019 Share Posted August 31, 2019 Jeg blir i godt humør når jeg ser gamle fine biler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 1, 2019 Author Share Posted September 1, 2019 Litt polish Nå er jaggu høsten kommet... Kønnet er snart i hus, og snart tid for mer mat og drikke (les øl) på bordet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deltaone Posted September 2, 2019 Share Posted September 2, 2019 Har ikke Olaf noen 15'' på lur monn tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted September 4, 2019 Share Posted September 4, 2019 Har også heisa 300tdt'n til original høyde i dag. Noen som har 15" barock med sommerhjul å selge meg? Satt bare på noen dekk jeg hadde, å det var selvfølgelig vinterdekk Kompisen min som kjøpte min gamle 300TDT har 15" Barrock. Har ikke noen bilder nå men kan skaffe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 5, 2019 Author Share Posted September 5, 2019 Har ikke Olaf noen 15'' på lur monn tro? Jo, han har det. Har snakket med han om det. Venter på svar Har også heisa 300tdt'n til original høyde i dag. Noen som har 15" barock med sommerhjul å selge meg? Satt bare på noen dekk jeg hadde, å det var selvfølgelig vinterdekk Kompisen min som kjøpte min gamle 300TDT har 15" Barrock. Har ikke noen bilder nå men kan skaffe. Med sommerhjul som skal selges? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted September 5, 2019 Share Posted September 5, 2019 Den tistelgrønne var bare lekker!! 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted September 5, 2019 Share Posted September 5, 2019 Har ikke Olaf noen 15'' på lur monn tro? Jo, han har det. Har snakket med han om det. Venter på svar Har også heisa 300tdt'n til original høyde i dag. Noen som har 15" barock med sommerhjul å selge meg? Satt bare på noen dekk jeg hadde, å det var selvfølgelig vinterdekk Kompisen min som kjøpte min gamle 300TDT har 15" Barrock. Har ikke noen bilder nå men kan skaffe. Med sommerhjul som skal selges? Det står sommerdekk på dem ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 5, 2019 Author Share Posted September 5, 2019 Den tistelgrønne var bare lekker!! 8) Den er aldeles nydelig! synd den er så fin, ellers hadde det kunne vært en ypperlig vinterbil Har ikke Olaf noen 15'' på lur monn tro? Jo, han har det. Har snakket med han om det. Venter på svar Har også heisa 300tdt'n til original høyde i dag. Noen som har 15" barock med sommerhjul å selge meg? Satt bare på noen dekk jeg hadde, å det var selvfølgelig vinterdekk Kompisen min som kjøpte min gamle 300TDT har 15" Barrock. Har ikke noen bilder nå men kan skaffe. Med sommerhjul som skal selges? Det står sommerdekk på dem ja Hvor i landet holder han til, da. Og hva har han tenkt seg for de? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 6, 2019 Author Share Posted September 6, 2019 Altmuligbilen får seg en strekk i helgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 7, 2019 Author Share Posted September 7, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted September 7, 2019 Share Posted September 7, 2019 Den tistelgrønne var bare lekker!! 8) Den er aldeles nydelig! synd den er så fin, ellers hadde det kunne vært en ypperlig vinterbil Har ikke Olaf noen 15'' på lur monn tro? Jo, han har det. Har snakket med han om det. Venter på svar Har også heisa 300tdt'n til original høyde i dag. Noen som har 15" barock med sommerhjul å selge meg? Satt bare på noen dekk jeg hadde, å det var selvfølgelig vinterdekk Kompisen min som kjøpte min gamle 300TDT har 15" Barrock. Har ikke noen bilder nå men kan skaffe. Med sommerhjul som skal selges? Det står sommerdekk på dem ja Hvor i landet holder han til, da. Og hva har han tenkt seg for de? Han har flere sett, et sett som står på bilen og jeg tror det er to sett til liggende i garasjen. De befinner seg i Trøndelag men frakt kan alltids ordnes (relativt billig også vil jeg tro hvis du vil vente litt). Prisen er jeg ikke helt sikker på, han snakket om 10 000 for et sett med 5 komplette hjul engang tidligere. Jeg skal prøve å få reist innom han en dag å ta bilder av felgene. Kan ikke love hvilken dag men skal få det til iløpet av uka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts