Jump to content

280TE - AMG Replika

_s_y_v_e_r_s_e_n_
 Share

Recommended Posts

Appråpå maling. Har begynt med et maleri til :D

4d17eedbb59cc79fb3f1e5b1dd83495d.jpg

Instagram @_s_y_v_e_r_s_e_n_

Jeg hadde ventet å se speilbilde av deg med staffeliet i støtfangeren her?

Jeg glemte alpelua skjønner du, så når jeg så speilbilde, så så det ikke bra ut.. Men, den ble så her. Du må jo være i rett kjøpegruppe også

3dd4ffe912534cc33311326a1e46a3be.jpg

• 3 weeks later...

Hei!  :)

Neida, har ikke det. Går slag i slag her. Skal prøve å få gjort noe til helgen. Jeg prøvde dog her om dagen, men jeg klarte ikke sentre gjengene, så måtte ha av det gamle røret å montere på nytt. Men har ikke fått festet den til selve radiatoren enda. Jeg må gjøre litt andre ting med den før jeg får start på den også. Er litt ledninger som må på plass. Går ikke så fort med meg nå hehe

Ja hadde det bare vært bilene så, men det mye annet som skal gjøres og  :lol:

Det beste er egentlig å ha en så liten garasje, så man må krype ut av bilen bak for i det hele tatt komme ut. Da får man ikke mulighet til å ta vare på så mye som er kjekt å ta vare på. Plass har vi jo nok av liksom.

Nei, det funka bedre på 60 tallet, inn med bobla, å ferdig med det. Men neida, nå skal det være så svært, store glis, masse deler, masse greier og greier... Ha og ha og ha. Kjekt å ha. Må bare ha, og vet ikke hva. Hmmm.... Er behovet egentlig der . I mitt neste liv skal jeg ikke eie en eneste dritt. Håper jeg blir en handikappet flue, innesperret bak et gammelt dobbelglass-vindu i solveggen med 70 varmegrader, så trangt at ikke selv lufta slipper til  :rolleyes:

Jau, da, etter flere uker med andre gjøremål, så fant jeg ut av at jeg skulle montere på bakluka og litt andre ting som står i veien i garasjen. Skal ha inn den grønne stv, så da var det jo sabla synd at jeg måtte prioritere å kose meg med 280TE'n. Utrolig uflaks man skal ha. Men, fikk huka på bakluka... Jeg jobber litt med å få tilpasset denne. Den er helt perfekt på den ene siden, mes jeg er missfornøyd på den andre. Prøve å finne ut av det. Kanskje noen har gjort dette før her? Forrige gang gikk det jo så lett

f014edc77eece03f21d001f5eedb1704.jpg

• 1 month later...

Ja, jeg er jo som kjent en vimsehøne  :lol: neida, det er igrunn av flere grunner. Her er det lite aktivitet, og klubben for meg har vært forumet. Nå har også MBE planer om å gifte seg med MBKN, så det holder med at jeg er medlem et sted. Ikke har jeg bruk for medlemsfordelene heller. I januar hvert år tikker det inn en haug med kontingenter, så da tenkte jeg å sile ut litt av de jeg bruker minst. Her er jeg bare støttemedlem - vel å bra det, men tenker at det holder med det som er. Dessuten har jeg vel vært litt storkjefta her og, så det blir litt roligere med meninger fra min side nå