Jump to content

280TE - 450 SLC - AMG Classic

Recommended Posts

2 hours ago, Deltaone said:

.....får håpe at du ikke ender med MB-overdose da! Gratulerer!

Hehe, den med tvillinghjula bak? Kul sak det 😃

Tror jeg får holde meg til 107 og 123

Klarte ikke å la vær å tegne litt på døra 😁

Men de klistremerkene skal jeg gjøre litt om på. Dem skal jeg tone ned, å plassere litt anderledes. Nå står de bare å skriker 🤣

20201112_225307.jpg

• Like 1
  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ser litt anderledes ut nå 😁

😁

Ser veldig bra ut med 15" barock 👍 Jeg fikk en hydraulikklekasje på den i dag. Olje rundt hele motorrommet. Fikk vasket skikkelig der. Mistenker pumpa må byttes, da den slår tilbake olje fra demperne

Posted Images

36 minutes ago, Jan S said:

Kul bil, blir en litt annerledes youngtimer 😎

Er du fornøyd med garasjedøren din? Holder den kulde og regn ute? Fungerer bra?

Det er en historisk racing prega bil 😃

Ja, om du mener porten, så er den veldig bra. Det er en sandwich-port. Aluminium plater på hver siden av isopor. Men nå etter ti år må jeg bytte ut gummien i bunnen. Den er blitt litt for stiv til å holde unna vann om det regner kraftig. Det andre funker fint enda 👍

18 hours ago, Jan S said:

Kunne du sende en PM om hvem som er produsent/leverandør?

Må ha ny dør som holder naturelementene ute.

Et element som er minst like viktig som selve porten, er montøren!

Et bra merke er Hørmann. Men du må finne ut om du vil ha isolert, uisolert, stål, eller den som ikke ruster (tror det er alu). De som ikke er isolert får lett bulker. Min ene port er i stål, og den har nå stått 20 meter i fra sjøen i 12 år uten å ruste, så om du ikke skader den så er ikke rustfri port så viktig.

Har også en Alutech door som er 2 år. Virker til å være bra.

Også greit å gå over porten etter 1-2 år.

Edited by Deltaone
  • Like 1

Tok et bilde av hva som står på porten. Selve motoren er nok en hvilken som helst motor. Den leveres med 3 fjernkontroller og har en rekkevidde på ca 70 meter ish... svigers installerte en ny port nå, å den er lydløs i forhold til min. Så det er nok en del utvikling der på 10 år, som min port m/motor er

20201122_215401.jpg

On 24.11.2020 at 12.51, Deltaone said:

Nei. Vet du om denne finnes i Norge? Det er et bilde Bård Risan la ut sammen med andre coupe'er, men var vel for at du skulle stemme frem den kuleste liksom..

Åja, nei, den er ikke norsk, derfor jeg var litt nysgjerrig på om du hadde importert den. Jeg skjønner meg ikke noe av den stylingen der. Et evig virvar. Feil logo er det også. De har nok tatt det de har av ting og tang . De fleste skjønner den skal ligne en AMG, men de har bommet med det aller meste. Tilogmed Otto models sin 1:18 modell er feil på denne hvite coupén, feil logo der også, men der har dem husket riktig AMG kit

Kan nok fort bli dyrt å gjøre alt riktig, og mange husker ikke lengere hvordan de var, så man blir lett/fort lurt. Skal jeg ha en w123 så kunne jeg ha tenkt meg en t model med v8, og gjerne en av de som ble bygget om da de var nye med Recaro og full pakke. Men jeg har Lancia'en å gjøre ferdig først.

12 hours ago, Deltaone said:

Kan nok fort bli dyrt å gjøre alt riktig, og mange husker ikke lengere hvordan de var, så man blir lett/fort lurt. Skal jeg ha en w123 så kunne jeg ha tenkt meg en t model med v8, og gjerne en av de som ble bygget om da de var nye med Recaro og full pakke. Men jeg har Lancia'en å gjøre ferdig først.

Du kan jo kjøpe min 280TE,  det er et godt utgangspunkt 👍

• Like 1