tovleander Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Hei innlands folk! Nå er det ikke lenge før nytt Landstreff på Gol. Vi reiser fra Statoil, Gjøvik kl 09:00 på Fredagen, og er vel fremme kl 11:00/11:30 De som ønsker å reise torsdag, får si ifra tidspunk om de ønsker samkjøring med andre, så føyer jeg til det her. ----- Og er det noen med hytte som har ledig seng? Ellers blir det hotelrom bestilling iløpet av neste uke. Eventuelt sovepose i baksete Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Hei innlands folk! Hvordan blir det med samkjøring/kolonne opp til gol i mai? Og er det noen med hytte som har ledig seng? Ellers blir det hotelrom bestilling iløpet av neste uke. Eventuelt sovepose i baksete Jeg kommer i hvertfall til å bestille meg hytte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Jeg bestilte motel rom til meg å dama for 2 uker siden Vi må få til samkjøring.. litt mer stas å komme fram dit då Fra hvor, og når? Er CC på Gjøvik en ok plass? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tovleander Posted January 26, 2008 Author Share Posted January 26, 2008 Statiol Gjøvik er jo å en ida, jeg skal iallefall innom der å vaske bil på morran Noen har vel tenkt å reise torsdags eftan, og noen fredag. Jeg reiser iallefall fredags morran. Tror jeg dro fra gjøvik rundt 7-8tia i fjor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Kansje reise fra statoil kl 0900 fredag?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tovleander Posted January 27, 2008 Author Share Posted January 27, 2008 Det går vel det. 2 timers kjøretid, om man kjører pent så. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Skal vel rekke mange pils før de blir kveld da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tovleander Posted January 27, 2008 Author Share Posted January 27, 2008 Begynner vel ikke med pilsen kl 11? hehe.. må da iallefall vente til etter 16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 time vil show.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted January 28, 2008 Share Posted January 28, 2008 Jeg og broderen skal også til gol. Må bare ordne med fri før jeg bestiller hotell å greier Felles avreise fra feks gjøvik hadde vært glimrende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts