Jump to content

Tommern57's andre W210

tommern57
 Share

Recommended Posts

Har prøvd litt i helgen. Litt vanskelig å ta gode bilder av slike ting. Men det ser ut som om detta er forsøket verdt. Nå har jeg en god ide om hva jeg trenger. Blir en handletur i morra. Har forsøkt 3m grovrengjører, 120 grit sliping og roterende nylonbørste. Blir evt mer finsliping og polering. Bilde før og etter.

IMG_20191031_150040c.jpg

DSC_6385c.jpg

• Like 1

33 minutes ago, bska said:

Ser du har jobba bra greit med dette Tom.
Den ringen så nokså medtatt ut og resultatet er jo kjempebra

Ytterkanta så litt medtatte ut, men det er ingen dype merker eller sår, så det ser verre ut enn det er. Har nok kyssa fortauskanter.

• 4 months later...

Det blir litt for lite bruk. Måtte ta meg sammen her og ta en B-service. Egentlig var det ikke tia enda, men kalenderen går på olja framfor kilometer. Jaja, nå er det gjort. Sjekka loggen: Siste oljeskift var 5152 km siden.

IMG_20200409_173645k.jpg

IMG_20200409_173651k.jpg

Edited by tommern57
  • Like 2

• 1 month later...
  • 1 year later...
  • 7 months later...
  • 4 months later...

Nei, ikke så mye å melde herfra. Lite som skjer. Har drevet med andre ting. Er kvitt ponyen på gårdsplassen, så da er det en ting mindre her. Og med de prisa som gjelder, blir det liten lyst til å kjøpe V-Power 

On 1.8.2022 at 17.00, tommern57 said:

Nei, ikke så mye å melde herfra. Lite som skjer. Har drevet med andre ting. Er kvitt ponyen på gårdsplassen, så da er det en ting mindre her. Og med de prisa som gjelder, blir det liten lyst til å kjøpe V-Power 

Ja, prisene er latterlig. Imidlertid har de gått ned 2 til 3 kroner pr liter den siste uken. Hva tar 210n på mila?