T.Vårlid Posted April 16, 2018 Author Share Posted April 16, 2018 Nææh, ikke noe... løftet på pledet idag og sjekket om den startet, det gjorde den med lettehet etter 10 mnd i dvale!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Det er kvaliteten sin det noe sommer planer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted May 3, 2018 Author Share Posted May 3, 2018 Ble en tur på 1.maitreff Godt å lufte bilen litt, trist at det nok er eneste turen iår... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 Se der, godt å få luftet den litt tenker jeg! Hvorfor blir dette den eneste turen i år? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 Var en fryd å få sitte på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Trenger du hjelp til å lufte den? Ta den gjerne med på Vålertreffet, så ser vi hva vi får til av lufting. Lover å ikke kjøre pent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Ja. 560en blir ikke kalr til Gol så hvis du trenger hjelp så stiller jeg gjerne :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted May 4, 2018 Author Share Posted May 4, 2018 Pga jobb så får jeg ikke med meg verken Gol eller Våler i år, det er de turene i denne bilen som driver meg til å ha den på veien, orntlig gutteturer ilag med gode kompiser og noe attåt når de turene bortfaller så forsvinner også lysten på å bruke masse tid på bilen iår. Kommer nok sterkt tilbake ved neste annledning!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 Du får ta deg en tur i ny og ne hit på forumet, så skal vi forsøke å motivere deg så godt vi kan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 10, 2020 Share Posted April 10, 2020 Ja, nå har det gått straks to år siden siste innlegg fra meg her ser jeg 😁 Noe nytt Torstein? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted April 10, 2020 Author Share Posted April 10, 2020 Desverre så er det her aldeles dødt, bilen står i Dalen med trekket på seg, det hender jeg tar av trekket og beundrer greiene for så å bre fint over den igjen med en klump i halsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 11, 2020 Share Posted April 11, 2020 Såpass? Er den ikke friskmeldt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted April 11, 2020 Share Posted April 11, 2020 Gode minner fra å ha fått piske denne rundt vålerbanen. Virkelig noe av det morsomste jeg har kjørt. Man kjenner at man lever når man kjører godt husmortrimma 123 litt aktivt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 11, 2020 Share Posted April 11, 2020 Det er w123 du må gå for Frode 👍😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted November 15, 2021 Author Share Posted November 15, 2021 Noen som vil overta stafettpinnen her? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 210 er rett å slett gøy nok og dermed trenger du ikke denne lenger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted November 15, 2021 Author Share Posted November 15, 2021 Hihi 🤪 210 er god på sitt den, men nå er det 5 år siden jeg hadde denne i bruk så da er det vel påtide å stikke fingeren i jorda! Ny kurs blir staket ut i (bil)kartet dersom noen skulle forbarme seg over denne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 Ingen grunn til det. Selv Bernt har jo vekket gammel moro og stilte til start på landstreffet i år. Ny mulighet i mai! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts