Jump to content

Banetreff på Vålerbanen fredag 8. august 2008

Alexander
 Share

Recommended Posts

• Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå er vi trygt hjemme igjen...turen tok under 7 timer, lite trafikk og fin vei gjorde at alt gikk veldig fint. :P

Dette var helt hinsides gøy....vått føre gjorde det bare enda mer gøy for de som ikke har allværdens med motor.... Fasit ble 2 snurringer, noe "fekting" inni bilen når den var på vei mot autovernet og 10-15 runder med bare sinnsykt gøy og morro..... kommer neste år i min egen bil uansett..!! :P

Håper dere får til å leie på en lørdag neste år Tor Anton/Geir....for dette var kjempebra...godt jobbet..!!

Skal få lokket med noen flere fra Stavanger til neste år....starter allerede på mandagstreffet vi skal ha nå på mandag....da skal de få vite hva de har gått glipp av...... 8)

Stor takk til de fra MBE som møtte opp og støttet 190 Klubben om dette. Og jeg fikk inntrykk av at alle var positive til en dag på banen og gledet seg allerede til neste år. Stavangergjengen er glade i å kjøre bil. Sporty av Jonny og stille med sin 190E når han har en sprek E320 T CDI stående. Men som han også sa; "det var jo først og fremst et 190 Treff :D  =D>

Har lagt ut noen bilder samt en video her:

- http://bapfire.com/mb190klubben/viewtopic.php?t=11098

Sålangt er det kun Frode å jeg som har lagt ut bilder, håper det kommer fler etterhvert da det var nok av folk som tok bilder :)

Morroklumpen.

Det er bare Medlemmer med spesielle rettigheter som kan lese temaer i dette forumet

Ah, trudde det kunne sees av alle :)

Her da ^^ :)

27zf24i.jpg

v5ikbt.jpg

10f4xtc.jpg

6jmzcp.jpg

mm555j.jpg

o920b6.jpg

al3yvn.jpg

2i8fb5z.jpg

fk1c3t.jpg

2504dms.jpg

2d6tmci.jpg

2ng4jcx.jpg

binocn.jpg

28tym13.jpg

z02rs.jpg

2hyw6z8.jpg

1035w7a.jpg

nfqk5c.jpg

5md4m1.jpg

11j0p6x.jpg

2ew2uzd.jpg

256efth.jpg

Vlerbanen080808002.jpg

Geir og Hanne på vei til treff.

Vlerbanen080808003.jpg

Vlerbanen080808004.jpg

Moro å se så mange samlet. Litt grilling fikk vi tid til, og selvfølgelig skulle det knipses bilder!

Vlerbanen080808005.jpg

Vlerbanen080808006.jpg

Flotte Trøndere ;)

Vlerbanen080808008.jpg

Mange w201 på rad og rekke :D

Vlerbanen080808009.jpg

Fin S211 med sort matt felger!

Vlerbanen080808010.jpg

Vlerbanen080808011.jpg

Litt regn takler man når man er på treff :D Stavanger-gjengen koser seg under paraplyene.

Vlerbanen080808012.jpg

Hjemme igjen lørdag 9. august kl 18.

Dette var grisemorro!!!!!

Var bra for oss uten motor at det blei våt bane, så vi fikk lekke oss også.

Kommer garantert tilbake til neste år håper da at det blir en hel dag (lørdag).

Angret aldri på at eg kjørte 190, trur ikke eg hadde satset på samme måte med 320en.

Da var det andre banetreffet i MB 190 klubbens historie over. Kan ikke si annet en at jeg er fornøyd. Selvfølgelig får vi ikke gjort noe med været, men det så ut som alle koste seg. Og det er jo det viktigste. Vi kommer til å jobbe for et nytt treff neste år, håper dere alle er klare for det! Dessuten imponerte S211en meg stort, hadde aldri trodd at en så stor bil kunne rattes slik rundt Vålerbanen  :D

Kommer flere bilder :)

AAH1.jpg

AAH2.jpg

Noen satset mer enn andre  8)

AAH3.jpg

Arg, autoredigering.

Dette var virkelig moro, jeg gleder meg allerede til neste år! :D

Jeg vil rette en stor takk til alle som har stått på for å arrangere dette treffet, og samtidig takke Lokallag Stavanger nok en gang for all hjelp jeg har fått med å få bilen klar til treffet!  8)

....og Arnt som ymtet frempå med en kommentar om at vi ville kjøre oss 'leie'  :lol:  :lol:

Vel, nå mistet vi noe tid i plaskregnet, - har relativt åpent innsug nede i fangeren. Uansett, var ikke før helt i slutten at banen begynte å sette seg litt i min ryggrad. De kurvene mellom "badedammen" og 180' svingen var helt råe og sjikanen utav 180'en mot det bakre langstrekket var sykt vanskelig å time riktig.

Til neste år må det ordnes bedre bremser og guttene får ordne seg egen bil. Regner med det blir en w201 ja  8)

Det er vel nesten sikkert at vi går for en lørdag neste år. Dette har i år og ifjor ikke latt seg gjøre helt pga større utgifter for å leie banen en hel lørdag. Nå ser vi likevel at dette er mulig pga bra oppmøte og muligheter for å få klubben til å gå rundt selv etter leien av banen.

Det er vel nesten sikkert at vi går for en lørdag neste år. Dette har i år og ifjor ikke latt seg gjøre helt pga større utgifter for å leie banen en hel lørdag. Nå ser vi likevel at dette er mulig pga bra oppmøte og muligheter for å få klubben til å gå rundt selv etter leien av banen.

Gikk det noenlunde i null? Det er jo ikke noe artig å arrangere sånt hvis man bare taper penger på det.

ja det er ikke noe problem å betale litt ekstra for å få dette til å arrangeres hvert år :D

vi får mye mer for pengene her enn om man skulle prøvd å kjørt på gatebil.. her får man 5 timer med konstant kjøring, om man orker  :lol:

ja det er ikke noe problem å betale litt ekstra for å få dette til å arrangeres hvert år :D

vi får mye mer for pengene her enn om man skulle prøvd å kjørt på gatebil.. her får man 5 timer med konstant kjøring, om man orker  :lol:

Og hvor mange timer får vi til rådighet på en lørdag?

Jeg var på Våler Lørdag. Kom Fredag og fikk hilst på noen av dere og sett på heftig kjøring.

På Lørdag (Italiensk dag) var det både bil og MC-kjøring. Det startet kl 9 og ble avsluttet kl 18. Så det bør bli mer enn nok tid for alle om dere satser på en Lørdag. Hvorfor ikke invitere med en klubb eller to til?

Deltagelse på banekjøring kostet da 400, dvs at man gikk i pluss med 60 kjøretøy på banen.

Hvorfor ikke invitere med en klubb eller to til? Banen har god kapasitet, så det kan være greit å fylle opp. Det er også sosialt og lærerikt å treffe nye folk med andre slags biler.

Jeg var på Våler Lørdag. Kom Fredag og fikk hilst på noen av dere og sett på heftig kjøring.

På Lørdag (Italiensk dag) var det både bil og MC-kjøring. Det startet kl 9 og ble avsluttet kl 18. Så det bør bli mer enn nok tid for alle om dere satser på en Lørdag. Hvorfor ikke invitere med en klubb eller to til?

Deltagelse på banekjøring kostet da 400, dvs at man gikk i pluss med 60 kjøretøy på banen.

Hvorfor ikke invitere med en klubb eller to til? Banen har god kapasitet, så det kan være greit å fylle opp. Det er også sosialt og lærerikt å treffe nye folk med andre slags biler.

Veldig godt forslag synes jeg å invitere andre klubber.