Thomas Madsen Posted September 24, 2008 Share Posted September 24, 2008 var ihvertfall knallbra i kr.sand siste helgen i August... Kjørte ribb båt og ødela ryggen, men gikk ikke glipp av så mye festing uansett fikk også med meg finalen i sandvoleyball... eller nææ gjorde ikke det, øl'n var jo gratis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Kom med dato'en.... Her er det bare velstand Hørte at det skal være sånn hele helgen!! og temperatur rundt 17 grader Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Starta bilen nå for en halv time siden, og det kom på skjermen.... Okey, det var sola som skinte rett på bilen, men dæilig og varmt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 spassvarmt er det ikke her lenger:P blåste hester og kanoner i natt jo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Det gjorde det i Lyngdal også. Men en time før det dukket opp noen handlevillige og nysgjerrige fra vest, så kom jaggu sola igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 ...og noen spesielle luft forhold i Lyngdal i ettermiddag - bare sjekk her : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 hehehehehehe :D/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 synes det lukta svidd her i arendal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 ...og noen spesielle luft forhold i Lyngdal i ettermiddag - bare sjekk her : Er nok bare du som ser spøkelser midt på dagen Bernt!! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Var et spøkelse ja... Takk for en konge tur Bernt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 @Charlie var nok ett lokalt iltert spøkelse dette ja.. @HolgersEN Bare hyggelig med proff inboard kommentator Alle som har kjørt tur med CB radio og deg i rekka kjenner underholdningsfaktoren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Sådet her om dagen også... :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Bra dår er litt gang her nå, men noen av medlemmenne på sørlandet skal på på go go go party neste helg så da blir det liv i gutta derfra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 hæ? hvem? heheheh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 19, 2008 Share Posted October 19, 2008 hæ? hvem? heheheh Du sexdyre, du ja, akkuratt du ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.H Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 Er med på noe på Sørlandet jeg , hvis det passer sånn at gamlingen kan kjøre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 Savner liv i Sørlandsjengen jeg Tror jeg må flytte nedover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Savner liv i Sørlandsjengen jeg Tror jeg må flytte nedover Her er det plass til deg!! Kan sikkert skaffe jobb på BOS her nede :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Savner liv i Sørlandsjengen jeg Tror jeg må flytte nedover Her er det plass til deg!! Kan sikkert skaffe jobb på BOS her nede :lol: Da har du en jobb og fåreta deg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Savner liv i Sørlandsjengen jeg Tror jeg må flytte nedover Her er det plass til deg!! Kan sikkert skaffe jobb på BOS her nede :lol: Da har du en jobb og fåreta deg Dette fikser jeg vettu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Nå har jo jeg også flyttet til Sørlandet (Tvedestrand). Så jeg er med på det meste som er morro jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Nå har jo jeg også flyttet til Sørlandet (Tvedestrand). Så jeg er med på det meste som er morro jeg Jævli bra Emil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Er det noe som skjer her nede, hadde hvert morro å treffe noen like sinnede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 Er det noe som skjer her nede, hadde hvert morro å treffe noen like sinnede Noe moro?? Jeg er med jeg!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 ja men det er jo jeg også! men i crysleren til nå ehhehehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts