Jump to content

Er det liv i gjengen fra det blide Sørland elle???

Guest 1052
 Share

Recommended Posts

• Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Få med mest muli hadde vært heilt supert og så møter vi jo Oslo gjengen også på veien og kjører med de oppover :P

...mange drar jo oppover torsdagen - men det visste du sikkert? :)

• 4 weeks later...

har sotte å fundert litt på hva vi kunne funnet på her nede på glade sørland :D så har jeg kommet frem til om å ta elve båten som holder til her nede i Arendal å tatt en god båt tur rundt i nidelva her nede en kveld på sommeren! det er virkelig kos! kanskje med en kald en ved siden av for dem som ikke kjører!? :P

• 2 weeks later...

har sotte å fundert litt på hva vi kunne funnet på her nede på glade sørland :D så har jeg kommet frem til om å ta elve båten som holder til her nede i Arendal å tatt en god båt tur rundt i nidelva her nede en kveld på sommeren! det er virkelig kos! kanskje med en kald en ved siden av for dem som ikke kjører!? :P

Bra at du kommer med forslag, må jo bli en suksess det, spesielt med tanke på den kalde ved siden av :D

Hadde det funnet sted i en helgedag så skulle jeg også ha møtt opp for og vært med på sosialisering av jengen på sørlandet...

Men hvorfor er det ingen som svarer her inne???

Er det ikke en eneste kjeft som er medlem her eller (Utenom Hans - Petter da)???  :?

• 3 weeks later...
  • 6 months later...