tovleander Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Bare lurer om det er ordnet noe på forhånd til neste treff? Kommer ikke hjem før kvelden før, så får desverre ikke hjulpet til noe særlig. Og hvem sponser kake? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Tror ikke de er ordnet noe enda.. men kansje leder kan ordne noe?? Som tidligere nevnt snakke med ledelsen på obs om å stå nermere inngangen? Låne banner(e)? Bare noen forslag.. noen som har flere/andre forslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tovleander Posted October 25, 2007 Author Share Posted October 25, 2007 Sikkert ikke noe problem å sette seg på cafèn, inne på obs, om det skulle blitt kaldt vel? Om noen fikser et "reklame" ark, kunne vi hengt det på tavla inne på obs, bare sørge for å ha STOR stjerne på, slik at det er øyefallende. Det er jo noe vi kunne hengt opp flere steder også. Jeg gjør det gladelig rundt i moelv/brumunddal til seinere annledninger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted October 25, 2007 Share Posted October 25, 2007 Kom med et utkast, så kan jeg printe å henge opp på obs.. kjører forbi der hver dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tovleander Posted October 26, 2007 Author Share Posted October 26, 2007 Har sendt deg et eksempel på mail. Er du snill henger du opp på Rema i moelv og Kiwi i brumunddal også vel? hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 Har sendt deg et eksempel på mail. Er du snill henger du opp på Rema i moelv og Kiwi i brumunddal også vel? hehe Bra initiativ, gutta! gidder du sende meg også, så kan jeg få det inn i arkivet, evnt. hive på noen logoer og litt sånt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 Har sendt deg et eksempel på mail. Er du snill henger du opp på Rema i moelv og Kiwi i brumunddal også vel? hehe Den e grei;) Kan prøve flere og.. Brøttum, Lillehammer? Bra initiativ, gutta! gidder du sende meg også, så kan jeg få det inn i arkivet, evnt. hive på noen logoer og litt sånt? Hvis du redigerer noe, sender du ny verson til meg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 Har sendt deg et eksempel på mail. Er du snill henger du opp på Rema i moelv og Kiwi i brumunddal også vel? hehe Den e grei;) Kan prøve flere og.. Brøttum, Lillehammer? Bra initiativ, gutta! gidder du sende meg også, så kan jeg få det inn i arkivet, evnt. hive på noen logoer og litt sånt? Hvis du redigerer noe, sender du ny verson til meg? Uansett om jeg endrer noe eller ikke, så kan jeg legge ut en link her, så kan hvem som helst hente ned, skrive ut og strø om seg. Om det er ønskelig så kan jeg sikkert få skrevet ut noen tusen eks. og sende oppover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 Flott FrodeS Kunne vi her oppe lånt en banner til de treffet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 27, 2007 Share Posted October 27, 2007 Flott FrodeS Kunne vi her oppe lånt en banner til de treffet? Skal la seg gjøre. Jeg har dessverre ikke noen klubb-banner, men en generell mercedes-benz-banner skal vi få ordnet. Kontakt meg på mail, så finner vi ut av det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Skal jeg skrive på Sigurd Bjørn som kontakt person på lappene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Skal jeg skrive på Sigurd Bjørn som kontakt person på lappene? Det er han som står som kontaktperson, så det bør være greit det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Skal jeg skrive på Sigurd Bjørn som kontakt person på lappene? Det er han som står som kontaktperson, så det bør være greit det. Har snakket med Sigur Bjørn, han er kontakt person 1 og jeg er nr 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 Skal jeg skrive på Sigurd Bjørn som kontakt person på lappene? Det er han som står som kontaktperson, så det bør være greit det. Har snakket med Sigur Bjørn, han er kontakt person 1 og jeg er nr 2 Veldig bra. Skriver du ned detta og sender når du har det klart? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Noen viss peiling på oppmøte denne gangen? Har vel vært 3-4 de gangene det har vært. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 jeg og broderen kommer i allefall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Jeg og FrodeS satser på å komme på torsdagstreffet deres i desember. Da tror jeg at det må bli noe pizza og slikt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Nå har jeg hengt opp lapper på Hamar, Br.Dal, Moelv og Brøttum.. så håper vi at de blir godt oppmøte torsdag;) Har hørt om litt folk som er intereserte nå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tovleander Posted October 30, 2007 Author Share Posted October 30, 2007 Så bra. Da blir det vel kake da? hehe.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 De må vel gå and å få te? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeGe Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Uansett om jeg endrer noe eller ikke, så kan jeg legge ut en link her, så kan hvem som helst hente ned, skrive ut og strø om seg. Om det er ønskelig så kan jeg sikkert få skrevet ut noen tusen eks. og sende oppover. Lager du en slik link, Frode? Om det sjelden passer å være med på torsdagstreffene, kan man iallfall bidra til å spre det glade budskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Uansett om jeg endrer noe eller ikke, så kan jeg legge ut en link her, så kan hvem som helst hente ned, skrive ut og strø om seg. Om det er ønskelig så kan jeg sikkert få skrevet ut noen tusen eks. og sende oppover. Lager du en slik link, Frode? Om det sjelden passer å være med på torsdagstreffene, kan man iallfall bidra til å spre det glade budskap. Jeg skal gjøre det. Rolf Åge bare har litt datatekniske problemer som må løses først Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 Kom det no folk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 Var fraktisk bra med folk syns jeg. Var vel ca 10 stk på det meste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 Høres meget bra ut! Finn et sted vi kan spise pizza den 06. desember! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts