HolgersEN Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Bler det noe oppmøte i dalen i dag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Satser på en tur i nybilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Satser på en tur i nybilen Hva har du kjøpt deg nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Satser på en tur i nybilen Hva har du kjøpt deg nå? Se signatur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Faen, det var DU som kjøpte den til Torstein altså ! Går kabalen opp så satser jeg på en dalen tur i kveld selv om det har blitt litt kjøring i det siste. Gol forrige helg og denne helga med full bil og opppakning via sirdal, suleskar, evje, eiken og tonstad. Syyykt herrligt - er jo bare sååå gydd - brum brum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Aaaaaaaaaaaaaa... Hvis jeg er hjemme til 19.00 så kommer jeg også, skal ned til Mandal og kikke på en bil i dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Gratulerer Thomas, godt valg.!!!... Lei av rustsveising nå,? så da gikk valget på en som var ferdig.... Jeg vet ikke om jeg får tid til å stille, vi får se, unasett, husk å tømme avfukteren når dere er der oppe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Skal ned og kikke på denne i dag http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11609453 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Terje: Du e "selde" hvis du prøvan, du vett det..??.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Terje: Du e "selde" hvis du prøvan, du vett det..??.. Er selde allerede er jeg redd for Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Nice..... Løp og Kjøp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Stiller også med ny bil i dalen i dag :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Honoré Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Stiller også med ny bil i dalen i dag :? Ke F..N har dokke vonne i lotto heile gjengen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Har bare et høyt forbruk jeg da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 @Jens ny bil er jo ett relativt begrep da.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Fin bil til deg dette røyskatten. Og når du går lei draget i bilen så smeller du bare i en chip (310 HK 640 NM). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Har sett på brabus chip: 315 HK og 865NM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Bare vær klar over at vi snakker ikke 0,56 l/mil med blyfot her. 1.2 ved blandet kjøring står det oppført og med min gassfot så blir det vel 1.6 - 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Gralla Tedda Jaggu på tide då får en bil hvor du du får sjangs til å slite ut dekka før du bytter he he - kommer til å ligge ett lavt sky'dekk'e rundt deg i tiden som kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Kanskje vi skal starte et veddemål eller avstemming på hvor land tid det tar før han går i sammen med Assi uten lapp? :lol: Ja de kan spøke de Men er helt enig, enten mister jeg lappen eller så kjører jeg meg ihjel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Den var rimeli tørst når en ga gass kan jeg love dere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Bendiksen Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Du er jammen meg litt av en type GRATULERER!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 ja ja Stavangerfolket ! det blir vel mobilisering i dalen i dag (?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 ja ja Stavangerfolket ! det blir vel mobilisering i dalen i dag (?) Jeg har booket bukken om ikke annet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 Tenkte jeg skulle vaske B-klassen i dag, og det kan jeg like godt gjøre i Dalen..... så jeg setter kaffen på sånn ca 1830 så kan de komme de som har lyst.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts