Jump to content

MBE Stavanger høsttur 2007

Recommended Posts

• Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Forslaget til George er faktisk innenfor marginene mine jaffal.

Syngemaskin er det verre med, ja. Så pass på Røyskatt  :lol:  ellers penetrerer vi snusboksen din med dartpiler  :shock:

Spøk til side, i skrivende stund ser det ut som været gir oss en åpning med relativt mildt klarvær.

Siden det er så mange kreative forslag så...  er det interesse i menigheten for en snaps og potetkanon tur i det flotte terrenget sånn utpå kvelden?

Kan jo tas på sparket, men isåfall bør en ha gode klær, Hå-bunad eller noe sånt

9801535024Axs.jpg

Liten oppdatering av opplegget:

Svenni tar med seg Morten, Torstein og George, og står samtidig for Quiz til kvelden.

Terje tar med seg undertegnede og Johnny, hentes på Våland ca halv fem, samt står for snacks til hele gjengen.

Bernt: uklar transport, men tar med potetkanon og Dart for kveldsaktivitetene.....

George: tar seg av frokost lørdag morgen.

Thomas: kjøper Poteter og tar med seg "Mazda lynet" og evt Enebakk nedover.

Makedonski: tar med seg selv og møter oss på....Forus...??

Undertegnede: kjøpe middag til fredags kvelden..... det blir hjemmelaget pastarett av ukjent opphav... :lol:

Alle må ha med sengetøy/evt sovepose og egen drikke, brus og slike ting blir kjøpt inn på fellesen....

Avreise Statoil på Forus kl 1700 presis.! 8)

Gi lyd hvis jeg har glemt noen, men opptelling viser at vi blir ca 10 stk..!.. 8)

Turen i nordsjøen blir litt lenger enn beregnet  :( , det ser dårlig ut for en høsstur for mitt vedkommene  :| dere for kose dere, er sikker på at det blir en hyggelig tur  :)

Samma her, eg reise hjem ca kl 1400, så komme Johnny ca kl 1500 så tar me ei kopp kaffi og et par "stankare" før AMG limosinen glir inn i gårdsrommet.... 8)

Hvis Bernt kjøre sjøl så trenger vi egentlig ikke vente på noen bare han med nøklene ikke sovner en plass slik at vi står der å fryser.... :lol:

har alle andre avtalt "henting" og møtested eller må "snille Onkel" hjelpe til.... :partyman:

Jeg tenkte å gå fra jobb i firetiden en gang, og regner med å plukke opp George like etter dette siden han bor rett rundt svingen fra kontoret. Morten har jeg avtalt at vi plukker opp på Sandnes, men Torstein vet jeg ikke helt hvor skal avhentes enda... Toooooorstein??

Aleks; Trassige greier, men hiv deg i sleden om det likevel ordner seg :)

Snakket med MrT i går, kan tenkes vi to kjører litt tidligere for å sondere terrenget i dagslys (ref uteaktivitet). Vi har ikke bestemt avreise tidspunkt, men tidligst 14-14:30. Seff væravhengig, dersom regn møter vi på Statoil'en kl 17:00 i lag med resten av convoien.

T'en kjører selv iom han skal returnere til Sirdalen på Lørdag. Kjører selv også og er det noen som skal plukkes opp så ring.

Vi har ikke bestemt avreise tidspunkt, men tidligst 14-14:30. Seff væravhengig, dersom regn møter vi på Statoil'en kl 17:00 i lag med resten av convoien.

Sende du ein sms sånn at me evt bare kan kjøra når Røyskatten hente oss i 3-4 tiå...??

Husk at i min bil gjelder kleskode: DRESS av typen armani

Selvsagt, hadde ikke forventet noe annet.... 8) :glasses5: :iroc:

Da har 2 til meldt sin interesse, så vi blir vel ca 11 stk nå som Alex måtte gi tapt.....

Hvor mange sengeplasser er det egentlig i hytta..??

Må jeg ta med feltsenga, eller den doble oppblåsbare madrassen..??.. 8)