Jump to content

MBE Stavanger høsttur 2007

Recommended Posts

• Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg får ikke vert med skal på kurs på lørdag`en :( :(

Å så ?? Festen er på fredag...

Jag er ikke ferdig på skolen før kl1800 på fredagen og så skal jeg på et kurs på Lørdag kl1000 så det går dessverre ikke :( blir det noen forandringer med det kurse så sier jeg ifra.

Jag er ikke ferdig på skolen før kl1800 på fredagen og så skal jeg på et kurs på Lørdag kl1000 så det går dessverre ikke  blir det noen forandringer med det kurse så sier jeg ifra.

Ser fortsatt ikke problemet... 8)

Ingen flere som blir med..??

Må få opp status litt kjapt med hensyn på innkjøp av mat og digg..... :P

Jeg sender en mail til de som ikke har meldt seg på her og tipser om tråden...ikke sikkert de har fått det med seg ennå.... :lol:

Ingen flere som blir med..??

Må få opp status litt kjapt med hensyn på innkjøp av mat og digg..... :P

Jeg sender en mail til de som ikke har meldt seg på her og tipser om tråden...ikke sikkert de har fått det med seg ennå.... :lol:

Høres godt ut. Det er jo ikke alle som er like aktive på forumet

Har fått tilbakemelding fra et par stk som ikke fikk mulighet denne gangen, har ikke hørt noe fra "brøl" og et par andre som pleier å være med oss....men et par stk fra eller til gjør vel ingenting med hensyn på festen..... :lol:

Vi må snart begynne å planlegge maten...eller.?? :lol:

Har en "bankers" rett som jeg pleier å lage mye selv og til gjester, den består av creme frech, bacon, litt skinke, løk, fløte og litt "hemmelige ingredienser" og serveres med Pasta.

Hvordan høres det ut..?? :P

Er det noen andre forslag til middag så er jeg åpen for alt, men skal vi ha noe store kjøttretter så må jeg få vite det slik at vi kan få kjøpt det inn.... :P

Hvor mange er vi nå Thomas.??

Har fått tilbakemelding fra et par stk som ikke fikk mulighet denne gangen, har ikke hørt noe fra "brøl" og et par andre som pleier å være med oss....men et par stk fra eller til gjør vel ingenting med hensyn på festen..... :lol:

Vi må snart begynne å planlegge maten...eller.?? :lol:

Har en "bankers" rett som jeg pleier å lage mye selv og til gjester, den består av creme frech, bacon, litt skinke, løk, fløte og litt "hemmelige ingredienser" og serveres med Pasta.

Hvordan høres det ut..?? :P

Er det noen andre forslag til middag så er jeg åpen for alt, men skal vi ha noe store kjøttretter så må jeg få vite det slik at vi kan få kjøpt det inn.... :P

Hvor mange er vi nå Thomas.??

9 karer i sin beste alder. Sivil status varierende

0 damer (hittil)