Jump to content

MBE Stavanger høsttur 2007

Recommended Posts

Sett av denne helgen, for nå skal MBE Stavanger ut på tur igjen!

Fredag 19. til lørdag 20. oktober skal vi på hyttetur i Sirdalen.

All informasjon er ikke helt fastlagt enda, men det blir som vanlig god mat, quiz og bil i fokus.

Hvis dette er noe du kunne tenke deg å bli med på så send meg gjerne en mail eller følg med på forumet!

Dette blir gøy!

• Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja er litt tamt :D

jeg kunne ikke komme i dalen i dag, men stemmer for et orienteringsmøte neste mandag om avreiseplaner osv..

jeg har ikke noe info om dette, og blir mer opp til dere som jobber fast til å avgjøre når det passer best.. jeg går jo bare på skole og har temmelig fleksible fredager  :lol:

• 3 weeks later...

Nå skjer det noe her igjen:

Sett av fredag 23. nov - lørdag 24. nov. Vi planlegger en tur til Egersund, mye likt fjorårets suksess.

Hvis været tillater det, blir det en kreativ ekskursjon med en rekke aktiviteter ute i det fri. Mer info senere.

Nå må det mobiliseres, det er plass  til alle. Vi booker flere hytter om nødvendig.

Er følgende er med (fritt etter hukommelsen) ?

Vennligst bekreft i denne tråden

George m/kompis

Cecilie

Sven Håkon

Frode og Johnny

Morten

Espen

Arnfinn

Torstein

Terje

Roar m/kompiser

Geggi

Gøran og Charlotte

Jens og Stian

Emil

Charlie

Alex

Bernt

Thomas

Andre MBE - medlemmer som ønsker å ta turen til Egersund ?

Roger ? - andre i Kristiansandsområdet ?

noen glemt ???

Får snulta mad av dokke eg neida :lol:

Blei fattigare i dag OG, bestilte blennfritt innvendig speil og command til bilen i dag av Svenni så e ein resår i og sella, hehe....

Så vis någen lure på kor me ska så he eg kart i bilen om ca 1 laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange uga :P

Charlie, ka er det eg hørre fra deg

- du som setter god pris på kaffi, drøs & treff.

Jepp det kan du si, hehe!! Men som du vet så jobber jeg i dekkbransjen, og den neste måneden så blir det ikke stort annet enn jobb for min del.

Jepp det kan du si, hehe!! Men som du vet så jobber jeg i dekkbransjen, og den neste måneden så blir det ikke stort annet enn jobb for min del.

Pysa og tøffel e vel det som slår meg først.......skylde på jobben er en ekstremt dårlig unskyldning for ikke å delta...... 8) :thumbright: :wink:

Savner tilbakemelding fra flere..!!.. kom an folkens, dette blir gøy som alltid med MBE avd Stavanger...!!! :D/

Dette her gikk nesten gale...

Holdt på å glemme å bestille hytte, men plutselig så falt en god tanke inn i hodet mitt (merkelig).

I alle fall så fikk jeg booket den siste ledige hytten, så det er fullt på Eigerøy aktuell helg. 23. nov - 24. nov

Er dessverre ikke så ivrig i MBE om dagen..... Travelt på jobb og enda verre på fritida med husprosjektet. Hadde vært sjef med en hyttetur, men må ta meg av noen kunder i Esbjerg (les: julebord) som krasja med Eigerøy. Kos dere masse.  :P