SigurdB Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Da var det igjen tid for et lite lokallags treff. Håper på og treffe både nye og gamle Vi teffes i enden på parkeringsplassen ved OBS Rudshøgda kl 1800. Kan hende jeg stiller med kaker og kaffe denne gangen også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Når da? I morgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted October 3, 2007 Author Share Posted October 3, 2007 Jepp i morgen. Glemte og skrive dato. men det er altså den 04.10.07 det er snakk om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Jeg må dessverre jobbe overtid i morgen... Ta noen bilder til en eventuell artikkel du kan skrive i MB Tidende nr. 4 da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 prøve¨å komme en tur jeg og Kaffe og kake høres supert ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torem Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 jeg kommer med ny bil hvis jeg ikke jobber, har man vakt så vet man aldri.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 jeg kommer med ny bil hvis jeg ikke jobber, har man vakt så vet man aldri.. Jeg har fått mailingliste av medlemsansvarlig og sendt ut en liten oppfordring til alle i området om å komme en tur. Håper det kaster litt av seg og at oppmøtet blir bra. Jeg har dessverre ikke mulighet til å komme oppover i morgen. Håper jeg har sjans neste gang, for det var hyggelig sist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 Kom det no folk i går? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 vi var 6 stykker.. 3 biler.. powerslave å tovleander tok noen bilder.. kommer regner jeg med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 vi var 6 stykker.. 3 biler.. powerslave å tovleander tok noen bilder.. kommer regner jeg med Høres ut som ere har litt å jobbe med, men det er jo hyggelig at folk møter opp. Ble det noe kake, da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 ingen kake i går.. vi må publisere oss litt mer tror jeg.. med feks en banner? de tar 2 minutter å sette den opp, å da blir vi litt mer synlige. er de en ide? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 ingen kake i går.. vi må publisere oss litt mer tror jeg.. med feks en banner? de tar 2 minutter å sette den opp, å da blir vi litt mer synlige. er de en ide? Styret har et par bannere. Dere kan gjerne låne det ene. Det er et mercedes-banner, men da syns det bedre at det skjer noe. Det bør nok også gjøres en del forarbeide. Dele ut noen hundre lapper om hva som skjer i byene i omrdået. Vi kan også sende ut mail, og da helst litt lenger i forveien enn kvelden før. Det begynner nok også å bli litt kaldt å stå ute, men det er kanskje en mc donald elns inne på obs der det går an å samles og ta en kaffe og en burger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolf Åge Posted October 6, 2007 Share Posted October 6, 2007 ingen kake i går.. vi må publisere oss litt mer tror jeg.. med feks en banner? de tar 2 minutter å sette den opp, å da blir vi litt mer synlige. er de en ide? Styret har et par bannere. Dere kan gjerne låne det ene. Det er et mercedes-banner, men da syns det bedre at det skjer noe. Det bør nok også gjøres en del forarbeide. Dele ut noen hundre lapper om hva som skjer i byene i omrdået. Vi kan også sende ut mail, og da helst litt lenger i forveien enn kvelden før. Det begynner nok også å bli litt kaldt å stå ute, men det er kanskje en mc donald elns inne på obs der det går an å samles og ta en kaffe og en burger? Vi kunne snakket med ledelsen på obs å spurt om vi kunne ståt ved inngangen. delt ut litt flyere på forhånd, kansje kontaktet en lokal avis?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 6, 2007 Share Posted October 6, 2007 ingen kake i går.. vi må publisere oss litt mer tror jeg.. med feks en banner? de tar 2 minutter å sette den opp, å da blir vi litt mer synlige. er de en ide? Styret har et par bannere. Dere kan gjerne låne det ene. Det er et mercedes-banner, men da syns det bedre at det skjer noe. Det bør nok også gjøres en del forarbeide. Dele ut noen hundre lapper om hva som skjer i byene i omrdået. Vi kan også sende ut mail, og da helst litt lenger i forveien enn kvelden før. Det begynner nok også å bli litt kaldt å stå ute, men det er kanskje en mc donald elns inne på obs der det går an å samles og ta en kaffe og en burger? Vi kunne snakket med ledelsen på obs å spurt om vi kunne ståt ved inngangen. delt ut litt flyere på forhånd, kansje kontaktet en lokal avis?? Det høres ut som en god ide! Bør kanskje skje litt fort, begynner jo å bli kaldt ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tovleander Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Bedre sent enn aldri Ikke de beste bildene men, ble jo mørkt 2 stk 124, og en 201. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts