Dan-Henning Posted July 28 Share Posted July 28 (edited) På min MB C180 CDI har jeg fått et problem med at DPF kjører regenerering hver dag, faktisk flere ganger om dagen i det siste. Jeg har ingen problem med pådrag, svart røyk, høyt forbruk eller noe slikt. Ingen ulyder heller. Bare at DPF står og brenner på tomgang. Det lukter ogå uforbrent drivstoff. Noen idéer til hva som kan være problemet? Bilen er trimmet fra 120 hk til 200hk med ECU remapping. Det er vel kanskje nettopp det som er problemet, men jeg mener at dette begynte før tuning. Tuning ble gjort i mai 2022. Den har kjørt 298 000 km og har vært jevnlig godt vedlikehold med hyppige olje og filterskift. Edited July 28 by Dan-Henning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Arntsen Posted July 30 Share Posted July 30 Får den tid til å regenerere ferdig da? Viss den ikkje får gjort seg ferdig, vil den begynne på nytt neste gang... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts