Jump to content

W211 automat service

I.Dirdal
 Share

Recommended Posts

Har en 2004 E-klasse med 1.8 bensin motor. Telleren nærmer seg 120000 og det er dermed tid for service på girkassa, som visstnok skal gjøres hver 60000.  Ifølge papirene jeg har ble dette sist gjort i 2009 ved 60000. Har gått veldig lite siden den gang.

Det jeg lurer på er om det holder med vanlig olje og filter bytte, eller om jeg bør gå for full flush siden det er så mange år siden sist.

Det er nok å bytte etter korrekt metode.

Kva som er korrekt metode kjem an på om du har tapping på converter eller ikkje. Litt usikker på kva som er på denne.

Viss det ikkje er tapping på converter er korrekt metode ein slags flush ved å koble av returen og sirkulere ut den gamle olja ved hjelp av oljepumpa i gearkassen.

1 hour ago, I.Dirdal said:

Akkurat. Da den fikk olje og filter bytte ved 60000 står det at det gikk med 3,5 liter, så da har de vel bare byttet det lille som rant ut når bunnpanna ble tatt av?

3,5 er lite, så da er i alle fall ikkje converter tappa, og det er heller ikkje gjort på rett måte ved å koble frå returlinja.

Eg vil tru du finn korrekt framgangsmåte på f.eks youtube.

Prisippet er at du tappar ned bunnpanne, skiftar filter, pakning og tetning til elkontakt (viktig viktig, men blir ofte ikkje gjort).

Så fyller du på så mykje du tappa ut, koblar frå returlinja og startar motoren. Etterfyll til du har rein olje ut returen, skru ihop og korriger nivå.

Du må ha peilepinne for 722.6

Returlinja har banjobolt i enden, du må ha noko på enden som kan koblast på ein slange ned i ei bøtte/balje. Ein hageslange som du varmar kan du og få tredd utanpå banjobolten