Jump to content

Samleverdi for Mercedes E63 AMG 2011-modell

Share

Recommended Posts

Hei MB-entusiaster! Har nettopp importert en MB E63 AMG fra 2011 med 525 HP, bilen har gått 51 000 km og er i strøken tilstand ettersom den var importert fra Japan. Rattet er venstre-montert for de som lurer:)

Bilen vart nettopp godkjent hos biltilsynet også!

Jeg er litt usikker om jeg skal selge den raskest som overhodet mulig, eller om jeg skal vente noen år og se om verdien stiger. Problemet er at jeg ikke har så veldig mye peiling på samleverdien for disse type biler, så jeg ville høre med dere MB-entusiaster om tips og råd om bilens fremtidige verdi. Setter stor pris på enhver tilbakemelding.

Mvh "en som nettopp har importert en E63 AMG"

Å gi økonomiske råd i disse tider, er kanskje noe vanskelig. Å kjøpe en tørst bil det koster 2 lapper å fylle tanken på, er muligens ikke på topp av agendaen for de fleste i dag? Og hvor kjapp er en slik bil sammenlignet med de nye bilene med Black&Decker-motor?

På en annen side, er det en av de siste virkelige biler for petrolheads? Det vil alltid være noen som er villig til å blø i lommeboka for den lyden og draget. Og det vil vel neppe forandre seg de neste 50 år?

I dag eller i fremtiden, det vil alltid være en kjøper for en slik bil om man bare kan finne han/hun/hen :-)

Og en lågmilare som ikke er herjet med, vokser ikke på trær av disse