slippern Posted June 13 Share Posted June 13 (edited) Har fått feil på vindusviskerne på min 06 S211, de stopper etter 3 passeringer. For å få liv i de igjen, må jeg ta ut/inn sikringen, men de stopper framdeles etter 3 passeringer. Kan de gå i en slags nødmodus om det er for stor belastning på motor, grunnet treghet i overføringen eller motoren? Vindusvisker spaken virker tilsynelatende og være ok, da lys, spyling og bakruteviskeren aktiveres når jeg setter bilen i revers. Edited June 13 by slippern Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slippern Posted June 14 Author Share Posted June 14 Leste ut feilkoder idag med Star idag, og tre feilkoder dukket opp på vindusviskermotoren.. de var noe slik: No communication with component Component overloaded. Component blocked. Ny vindusvisker motor og overføring bestilt fra bilopphuggeri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slippern Posted July 4 Author Share Posted July 4 Byttet motoren med overføring, og hadde samme feil enda.. Målte så de tre lederne som går fra viskermotoren og til SAM, var brudd i den ene... fulgte heldigvis med ny kabel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts