Yankee Posted March 25 Share Posted March 25 Noen som kan si meg hva slag motorolje jeg skal ha til min e220cdi 2013 mod med om651.924 ? er det 0w30 som skal på disse slik som på mange andre diesel av denne generasjon? Longlife? jeg velger nok fortrinnsvis mobil eller castrol, men ble litt overrasket når jeg spurte merke mb verkstedet brukte om jeg byttet på service, de brukte Total 🤨 trodde de brukte den som ble levert fra Mercedes🧐. Så nå må jeg sjekke hva de putta på gearkasse når de tok en formue for å bytte på den 😡 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Arntsen Posted March 25 Share Posted March 25 MB 229.51 eller .52 https://bevo.mercedes-benz.com/bevoonlinebak/229.52_en.html Mobil1 ESP 5W-30 er anbefalt type Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yankee Posted March 25 Author Share Posted March 25 Mange takk; da blir det den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts