Odd Sigurd Posted March 24 Share Posted March 24 Takluka mi går kun i vippestilling ,den beveger eg kun 1cm når den prøver å åpne seg .Kan det være for dårlig glid på skinnene den går på, for den virket forrige varme sesong🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted March 24 Share Posted March 24 Har batteriet vært av? I så fall må den resettes. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
utlending Posted March 26 Share Posted March 26 Guttungen hadde samme problem på 211. Prøv å hjelpe takluken å åpne seg med hånd. Etterpå rens og smør skinnene. I tillegg finns video på youtube, hvordan kan takluke resettes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted April 3 Author Share Posted April 3 On 3/24/2022 at 9:18 PM, Stian said: Har batteriet vært av? I så fall må den resettes. Ja,tror den gikk tom for strøm når jeg hadde den på Riis for å skifte frontvindu og vindusheis,så da blir det ett forsøk på resett 👍🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted April 20 Author Share Posted April 20 Nå ser det ut som den virker bedre. Rensa skinnene den glir på for jeg har nok sprøytet litt olje på engang,men da har det nok festet seg støv og skitt så den føltes ganske ru ut,nå enden glatt og fin. Eneste nå er når jeg skal lukke den og trykker på knappen så stopper den etter 10 cm og går tilbake,jeg må da holde knappen inne til den er lukket,men bedre enn tidligere👍🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted April 22 Share Posted April 22 (edited) Jeg må årlig inn med en ‘dose’ WD40, på de skinnene, da går den lekende lett, (har samme problem) Edited April 22 by Roger H. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts