230K NORD Posted January 13 Share Posted January 13 Hei! Har en mb S211 320 cdi, 204hp R6. med gul motorlampe. Har bare en ELM327 feilkode leser. Med den får jeg feilkode P0088, High diesel pressure. Hvis man sletter feilkode går motor ujevnt en kort stund før motorlampe kommer på igjenn. Når motorlampe kommer på går motor som den skal. Det eneste tiltaket jeg har gjort er å bytte dieselfilter. Kan man måle om trykksensor og mengdereguleringsventiler er ok? Noen som har vært bort i lignende? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
utlending Posted January 16 Share Posted January 16 On 1/13/2022 at 11:33 AM, 230K NORD said: Hei! Har en mb S211 320 cdi, 204hp R6. med gul motorlampe. Har bare en ELM327 feilkode leser. Med den får jeg feilkode P0088, High diesel pressure. Hvis man sletter feilkode går motor ujevnt en kort stund før motorlampe kommer på igjenn. Når motorlampe kommer på går motor som den skal. Det eneste tiltaket jeg har gjort er å bytte dieselfilter. Kan man måle om trykksensor og mengdereguleringsventiler er ok? Noen som har vært bort i lignende? Alt kan sjekkes med StarDiag. Jeg har også feilmelding på mengderegulerins ventil, men den tenner ikke motorlampe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts