Roger H. Posted September 6, 2021 Share Posted September 6, 2021 Hei, takluka mi lukker seg automatisk etter ei stund, men går opp i bakkant, i det jeg kaller ‘luftestilling’. Skal det være slik? Kan det programmeres slik at den kan lukke seg helt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 6, 2021 Share Posted September 6, 2021 Mener du at den gjør det under kjøring eller når bilen står parkert? Dersom bilen er parkert med åpent soltak er tanken at regnsensoren skal avgjøre om den skal skifte til luftestilling. Så vidt jeg vet er det ikke noen programmering på hvordan-luken-skal-lukkes, så du må eventuelt lukke luken når den parkeres dersom du ikke ønsker at den skal stå i vippeposisjon. På den gamle 211en min opplevde jeg dog at luken kategorisk skiftet fra åpen til vippeposisjon etter å ha blitt parkert, selv i stekende sol (eller oppholdsvær generelt). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted September 6, 2021 Author Share Posted September 6, 2021 Sven H; Ja, det er når bilen er parkert ja, jeg glemte å ta med det. Det ser ut til å gå på tid, i går var det oppholdsvær hele eftan.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simen Arntsen Posted September 7, 2021 Share Posted September 7, 2021 Regnsensoren kan tru det er regn, sjølv om det ikkje er det, så vil tru det er grunnen, viss dette har skjedd ein gang..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted September 8, 2021 Share Posted September 8, 2021 Min C219 lukker og etter en tid. Selv i garasjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts