Gemini Posted August 5, 2021 Share Posted August 5, 2021 Har en MB w204, 2010 mod. C200cdi. Det er hull i eksosrør foran i bøy der det begynner å gå oppover mot motor. Går det an å bytte dette røret eller må halve eksosanlegget byttes. Noen som vet om et bra verksted som er ok på pris i sør norge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini Posted January 8 Author Share Posted January 8 Har hatt bil på to verksteder nå og de kan ikke finne hull i eksosanlegg og ingen klemme men, lyden er der ennå. Har fått flushet automatkasse, byttet olje på motor ,mobil1 esp 5W-30. Ulyden er der ennå. Ingen ulyd på tomgang, men høres godt ved belastning ved kjøring i oppoverbakker. Kan det være lager mellomaksling som lager lyd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan S Posted January 8 Share Posted January 8 Jeg hadde lav-frekvens "brumme"-lyd in min W116. Det forsvant når jeg skiftet lager og lageroppheng for mellomaksling (lageret lå løst inne i opphenget). Dette kan du relativt enkelt sjekke. Du må under bilen .... HUSK SIKKERHET! Må antagelig fjerne en plate eller to. Dersom mellomaksling ligger løst i lageroppheng kan dette være årsaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini Posted January 11 Author Share Posted January 11 Ok, da skal jeg forsøke det. Takk for svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts